آیت‌الله نوری همدانی:

دشمنان در آوردگاه جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به پیکره اسلام هستند

مرجع تقلید شیعیان گفت: جنگ نرم یکی دیگر از آوردگاه‌هایی بوده که در اسلام وجود دارد که اکنون همه دنیا را فراگرفته است، دشمن می‌خواهد از این طریق خود را قدرتمند جلوه دهد تا بتواند ضربه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را وارد پیکره اسلام کند.
کد خبر: ۲۳۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ - 06April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «آیت‌الله حسین نوری همدانی»، مرجع تقلید شیعیان در دیدار با فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر استان البرز، رئیس کارگروه فرهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب و مسئول بسیج فرهنگیان سپاه استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اینکه مسلمانان باید همیشه محیای جهاد در برابر کفر و استکبار باشند اظهار داشت: چالش میان کفر و ایمان از آغاز خلقت وجود داشته که انبیاء همیشه در جبهه حق و کفر و استکبار در جبهه باطل بوده‌اند، ازاین‌رو باید مسلمانان همیشه در برابر استکبار جهاد کنند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد در برابر استکبار افزود: از زمانی که اسلام پایه‌گذاری شده، پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم عده‌ای را برای جهاد در برابر دشمن کادرسازی کرده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه جهاد به قسمت‌های مختلف تقسیم‌شده است، تصریح کرد: نوع نخست جهاد، جهاد با شمشیر بوده که اکنون آن را با توپ، تانک و موشک می‌شناسیم، در واقع باید بدانیم که اگر این نوع جهاد وجود نداشت اسلام پیشرفت نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم یکی دیگر از آوردگاه‌هایی بوده که در اسلام وجود دارد که اکنون همه دنیا را فراگرفته است و دشمن می‌خواهد از این طریق خود را قدرتمند جلوه دهد تا بتواند ضربه‌های سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی را وارد پیکره اسلام کند.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: دشمنان هرروز در حال نقشه کشیدن برای مسلمانان هستند، همچنین در همین راستا سوریه در حال پیشرفت بود که دشمنان دست به استفاده از مواد سمی در این کشور زدند.

وی بابیان اینکه باید خود را به بصیرت تجهیز کنیم، عنوان کرد: اینکه یک نفر از انگلیس بلند می‌شود و در بحرین و عربستان علیه ایران بدگویی می‌کند به چه معنا است؟ اگر مسئولان ما  همان ابتدا یک جواب دندان‌شکن می‌دادند تا بار دیگر صحبت‌های این‌چنینی پیش نمی‌آمد.

وی خاطرنشان کرد: خضوع پسر پادشاه عربستان در برابر رئیس‌جمهور آمریکا و در برابر استکبار برای حمایت و دفاع از آنان است که باید بدانیم استکبار در کمین مسلمانان است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها