پیام تسلیت سردار کارگر به مناسبت درگذشت «ابراهیم خضرایی راد»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی در گذشت پدر مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۳۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ - 07April 2017
پیام تسلیت سردار کارگر به مناسبت درگذشت «ابراهیم خضرایی راد»

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت پدر مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"انالله وانا الیه راجعون"

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار جواد خضرایی راد

مدیرعامل محترم موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس

سلام علیکم؛

با احترام، درگذشت ابوالشهید مرحوم حاج ابراهیم خضرایی راد باعث تاثر و تالم خاطر گردید.

فراق و از دست دادن پدری که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)سپری کرده و با تربیت فرزندانی شجاع که در راه دفاع از انقلاب به درجه رفیع شهادت، جانباز و ایثارگری نائل آمده اند از خود به یادگار گذاشت بسیار سخت و جانکاه است.

بی شک سرمایه های عظیم کشورمان، پدران و مادران شهدا و ایثارگران عزیز می باشند و تربیت فرزندانی شجاع، لایق و خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی از وجود و دامان پاک چنین والدینی که خود نیز در عرصه مبارزه با ظلم و استکبار، با شهامت، ایثار و از خود گذشتگی پایدار و مقاوم می باشند بر می آید.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت پدر مهربان، فداکار و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و رهرو راستین امام و رهبری به جنابعالی و خاندان محترم، غفران و رحمت الهی و همنشینی با فرزند شهیدش در جایگاه ابدی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی وافر به شما و سایر بازماندگان از خداوند متعال مسالت می نمایم.

رییس بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

 سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار