فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

حضور حداکثری در انتخابات برای ملت ایران آبروآفرین است

سردار حسین معروفی گفت: آنچه رهبر ما همواره بر آن اصرار دارند، حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است که به مهر تائیدی برای نظام معنا می‌شود و برای ملت ایران در دنیا آبروآفرین است.
کد خبر: ۲۳۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ - 08April 2017
حضور حداکثری در انتخابات برای ملت ایران آبروآفرین استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همایش «اصحاب عشق» که در حسینیه «عاشقان ثارالله(ع)» زاهدان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال»، اظهار داشت: اینکه چرا رهبر معظم انقلاب نامی مشابه نام سال گذشته را برای امسال انتخاب کردند و نیز تأکیدات ایشان برای گزارش‌دهی اقدامات عملی مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی در پایان سال 95، جای تامل دارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به انسجام ملی فوق‌العاده و بی‌نظیر ملت ایران، تصریح کرد: مردم ما با هر سلیقه و طرز فکری که باشند، جایی که منافع ملی زیر سئوال برود یک صدا می‌شوند و گوش به فرمان رهبر خود زیر یک پرچم قرار می‌گیرند؛‌ که همه ما نمود عینی این سخن را در حوادث مربوط به فتنه سال 88 و حضور ملت با بصیرت در حماسه تاریخی 9 دی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: این ویژگی وجه تمایز ملت ایران با همه ملت‌های جهان است و همین ویژگی سبب شد امام خمینی(ره) در توصیف ملت ایران بیان کنند که امت ما از امت رسول الله(ص) پیش‌ترند، ملت ایران در طول تاریخ پس از انقلاب نشان داده که هرگز با غفلت میانه ندارد و باید پس از این هم اینگونه باشد، چرا که در صورت غفلت ما حوادث کربلا تکرار می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حضور در عرصه انتخابات، اظهار داشت: آنچه رهبر ما همواره بر آن اصرار دارند، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است که به مهر تائیدی برای نظام معنا می‌شود و برای نظام و ملت ایران در دنیا آبروآفرین است، بنابراین همه ما وظیفه داریم جهت برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: هیچ جای دنیا مشارکتی مانند مشارکت ملت ایران را در عرصه انتخابات شاهد نبوده‌ایم؛ دشمنان ما از این موضوع هراس دارند، بنابراین همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو محقق نشود، در انتخابات سال 88 هم دشمنان همه توان خود را به‌کار گرفتند و اجازه ندادند شیرینی حضور بی‌نظیر ملت در انتخابات به کام آنها بنشیند.

معروفی تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید در انتخابات فرد اصلح را از طریق مقایسه افراد با شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند، تشخیص دهند و به دیگر افراد هم در این زمینه کمک کنند، همه نیروهای انقلابی باید تلاش کنند تا مردم پس از یک حضور گسترده در انتخابات پیش رو، شیرینی این حضور را بچشند و از نتایج آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار