رحیمی خبر داد؛

کشف یک تُن و 815 کیلو مواد مخدر و دستگیری 5 قاچاقچی مسلح در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام 2 باند مسلح مواد مخدر و کشف یک تُن و 815 کیلو مواد افیونی و دستگیری 5 قاچاقچی حرفه‌ای در یک درگیری مسلحانه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 08April 2017
کشف یک تن و 815 کیلو مواد مخدر و دستگیری 5 قاچاقچی مسلح در جنوب شرق کشور
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه‌جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان‌های مرکزی کشور را دارد، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی مامورران، این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شد و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: براین اساس، یگان‌های عملیاتی شهرستان‌های مهرستان، سراوان و ایرانشهر، شب گذشته سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور‌های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت: سه متهم که در این درگیری زخمی شده بودند به همراه یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد و در بازرسی از خودروها، یک تُن و 211 کیلو تریاک، 76 کیلو هروئین، 132 کیلو حشیش و یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر پلیس سیستان و بلوچستان، گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و زاهدان پس از شناسایی و توقیف دو خودرو سبک حامل مواد مخدر در محور‌های فرعی، 334 کیلو تریاک و 62 کیلو حشیش کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها