در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود؛

گردهمایی شاعران آئینی در برنامه «دُر نجف»

ویژه‌برنامه «در نجف» همزمان با ایام ولادت حضرت علی(ع) با حضور شاعران آئینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ - 08April 2017
گردهم‌آیی شاعران آئینی در برنامه «دُر نجف»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همزمان با 13 رجب ایام ولادت حضرت علی(ع) فرهنگ سرای اندیشه شاهد شعرخوانی شاعران آیینی در ویژه ­برنامه­ «دُر نجف» خواهد بود.

در این خصوص سجاد نوروزی، رییس فرهنگسرای اندیشه با تشریح این برنامه افزود: پیشکش شاعران آیینی به آستان امیرالمومنین علی(ع) روز یک شنبه ۲۰ اردیبهشت ­ماه سال جاری از ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در این برنامه که با حضور شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می شود شاعرانی همچون سید محمدجواد شرافت، محمد سهرابی، احمد بابایی، احمد علوی، هادی جانفدا، حمیدرضا برقعی، حنیف طاهری و محسن عرب خالقی و ... به شعرخوانی در مدح و ثنای حضرت علی(ع) خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این برنامه که با مشارکت پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می شود، از سوی شبکه ۳ سیما ضبط و همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) از همین شبکه پخش خواهد شد.

شایان ذکر است علاقمندان برای شرکت در این برنامه می­توانند به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ­سرای اندیشه مراجعه کنند.
 
منبع: روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار