فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد؛

تشکیل کارگروه ویژه شعار سال در سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه نگاه بسیج و سپاه در حوزه شعار سال و اقتصاد مقاومتی با دیگر نهادها و سازمان‌ها متفاوت است، گفت: کارگروه ویژ شعار سال در سپاه استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ - 09April 2017

تشکیل کارگره ویژه شعار سال / آمادگی اقشار مختلف سپاه در جهت تحقق شعار سالبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس به همراه سردار گزنی جانشین سپاه فجر، سردار دانشمندی فرمانده لشکر عملیات 19 فجر، سرهنگ گرامی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس و سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار که به مناسبت آغاز سال نو برگزار شد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی خود نسبت به مسائل مختلف کشور از جمله اقتصاد تاکیداتی داشتند، اظهار داشت:  این نشانگر اشرافیت ایشان نسبت به مسایل اقتصادی و اشتغال و تحقق نیافتن اهداف سیاست اقتصادی در سال گذشته است که امسال را نیز بعنوان سال «اقتصادمقاومتی ـ تولید و اشتغال» نامگذاری کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس  با بیان اینکه نگاه بسیج و سپاه در حوزه شعار سال و اقتصاد مقاومتی با دیگر نهادها و سازمان‌ها متفاوت است، افزود: کارگروه ویژه‌ای در خصوص شعار سال در سپاه فجر فارس تشکیل شده است تا در راستای تحقق این شعار برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد و پیگیری مسایل مختلف اقتصادی از جمله تولید و اشغال باشد.

غیاثی بیان داشت: سپاه فجر فارس در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آمادگی لازم جهت مقابله با هرگونه مشکلات امنیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که استان را با خطر روبرو کند را دارد و این آمادگی در راستای همان رسالت صیانت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار