رزمنده دوران دفاع مقدس:

شهید صیاد شیرازی، مکتبی و مطیع ولایت بود

رزمنده لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام به فرمانده‌ای همچون شهید صیاد شیرازی علاقه وافری داشتند؛ چون ایشان فردی مکتبی و مطیع حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.
کد خبر: ۲۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ - 09April 2017
اسماعیل وکیل‌زاده یکی از رزمندگان و جانبازان لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در آذربایجان شرقی اظهار داشت: اولین دیدار بنده حقیر با شهید والامقام صیاد شیرازی مربوط به سال 1363 بود، که به همراه جمعی از برادران گردان امام حسین (ع) به دعوت سردار رشید اسلام شهید علی تجلایی به مراسم قرائت دعای کمیل رفته بودیم، که این دیدار با زیارت ایشان و بوسه بر سیمای نورانی‌اش همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: گردان حبیب ابن مظاهر لشکر 31 عاشورا به فرماندهی سردار سید مجید سیدفاطمی، در سال 1364 برای شرکت در عملیات قادر (منطقه لولان) به لشکر 23 نوهد به فرماندهی امیر شهید آبشناسان ماموریت یافته بود که شهید صیاد شیرازی دو بار از این گردان بازدید نمود.

وکیل‌زاده افزود: در یکی از این بازدیدها که صبح زود بود، شهید صیاد شیرازی به گردان حبیب ابن مظاهر آمده بود که بیشتر نیروها برای آمادگی رزمی در حال کوهپیمایی بودند که بنده حقیر متوجه همراهی ایشان با فرمانده گردان شدم و با برداشتن دوربین عکاسی، تصاویری از بازدید ایشان گرفتم.
 
شهید صیاد شیرازی، مکتبی و مطیع محض مقام منیع ولایت بود
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: بعد از بازگشت نیروهای گردان از کوهپیمایی، بچه ها متوجه  حضور شهید صیاد شیرازی شده و با آغوش گرم از ایشان استقبال و مدام بر سیمای نورانی او بوسه می‌زدند که در این حین فرمانده گردان بنده را مأمور کرد که مراقب ایشان باشم تا زیاد اذیت نشود.

وکیل‌زاده افزود: خلق صحنه‌های زیبای این بازدید و گرفتن تصاویر یادگاری از آن برای من یک خاطره خوبی بود و جا دارد در اینجا یاد و خاطره شهیدان: اصغرعلیپور، علی پاشایی، گندمی، ابراهیم عبادی، بدری و ... گرامی داشته شود.
 
شهید صیاد شیرازی، مکتبی و مطیع محض مقام منیع ولایت بود
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس در خاتمه تصریح کرد: رزمندگان اسلام به فرمانده‌ای همچون شهید صیاد شیرازی علاقه وافری داشتند؛ چون ایشان فردی مکتبی و مطیع حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها