با حضور مردم شهیدپرور قزوین؛

پیکر مطهر آیت‌الله باریک‌بین در قزوین تشییع شد

مراسم تشییع پیکر عالم برجسته، ابوالشهید و مجاهد فقید مرحوم آیت‌الله باریک‌بین صبح امروز با حضور مقامات کشوری، لشکری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 09April 2017
پیکر مطهر آیت‌الله باریک‌بین در قزوین تشییع شدبه گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله باریک‌بین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسؤولان کشوری، لشکری و استانی برگزار شد.

پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله باریک‌بین بر دوش مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه قزوین از مسجدالنبی (ص) به سمت آستان مقدس امامزاده حسین (ع) تشییع و در جوار آستان مقدس امامزاده حسین ابن علی ابن موسوی الرضا (ع) تدفین شد.

پیر و جوان، کوچک و بزرگ، دانش‌آموز و دانشجو، همه و همه آمده بودند تا با خانواده ایشان همدردی کرده و بگویند که مردم قزوین مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های این عالم بزرگوار هستند چرا که مرحوم آیت‌الله باریک‌بین با حضور در صحنه‌های انقلاب توانست مُهر زرینی بر دفتر خاطرات انقلاب بزند.

یادآور می‌شود، در این مراسم پیام تسلیت احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان قرائت شد.

همچنین در این مراسم وصیتنامه مرحوم آیت‌الله باریک‌بین پدر معنوی قزوین و نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین قرائت شد.

به گزارش دفاع پرس، آیت‌الله باریک‌بین که چندی پیش به دلیل بیماری در بخش آی.سی.یو یکی از بیمارستان‌های قزوین بستری بود، صبح دیروز 19 فروردین ماه دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها