شهدای مدافع حرم به دنبال حفظ اسلام و انقلاب هستند

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: شهدای مدافع حرم به دنبال حفظ اسلام و انقلاب هستند و ما باید مسیر آنان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۲۳۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ - 09April 2017
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ «علی لشکربلوکی» ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر نخستین شهید بسیجی مدافع حرم «شهید شکوری» اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم با همه وجود ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند و برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) به سوریه اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس افزود: این شهدا به دنبال حفظ اسلام و انقلاب هستند و ما باید مسیر آنان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:  شهدای مدافع حرم ارزش‌های دینی و انقلابی، آرمان‌های اسلام و انقلاب را در آن سوی مرزها حفظ و صادر می‌کنند.

لشکر بلوکی اظهار داشت: وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسئولان این است که ضمن ادامه مسیر این شهدای گرانقدر در کنار ولایت و رهبری باشیم و به فرمایشات ایشان توجه و عمل کنیم.

فرمانده سپاه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: مردم با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم تشییع این شهدا نشان دادند که همواره به شهیدان احترام گذاشته و راه آنان را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب که همان مسیر شهیدان است سبب حفظ خون شهیدان و عمل به تاکیدات شهیدان به حمایت از مقام معظم رهبری خواهد بود.

بسیجی شهید مهدی شکوری از شهرستان گنبدکاووس در کشور سوریه و در دفاع از حرم آل البیت علیهم السلام به فیض شهادت نائل آمد.

شهید شکوری سیزدهمین شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) استان گلستان است.

مراسم سوم این شهید هم امروز یکشنبه بیستم فروردین ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلای نمازجمعه گنبدکاووس برگزار می‌شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار