معاون آموزش نیروی زمینی ارتش:

دشمن ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشانه‌گیری کرده است

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استکبار با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهای خود تفکر و فرهنگ مردم ما را مورد هجمه قرار داده است، گفت: این جبهه از آن خارکریز هشت سال دفاع مقدس مهمتر است.
کد خبر: ۲۳۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 10April 2017
استکبار با تمام قدرت به فرهنگ مردم ما حمله کرده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، امیرسرتیپ دوم سید کمال پیمبری در هجدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه باید شکرگزار این باشیم که زیر سایه ولایت مطلقه فقیه نفس می‌کشیم، اظهار داشت: این موضوع آرزوی خیلی از انسانهای فرهیخته، متدین و آزاده بود و امروز این آرزو محقق شده است.

وی بیان کرد: اگر می‌بینیم در کشور ما باب شهادت گشوده شده و عاقبت‌ به خیری دنیا و آخرت نیز در همین باب است آن به شکرانه نعمت ولایت بوده و اگر نام شهیدان، صیاد، همت، ستاری و سایر شهدا ماندگار می‌شود در پرتو پرچم ولایت است.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید شکرگزار خدا بابت زندگی در زمان کنونی باشیم، ابراز کرد: کسانی که خود را پیرو راه شهدا می‌دانند باید ضمن پیروی داشتن مطالعاتی در خصوص اینکه شهدا چگونه زندگی، فکر، حرکت و عمل کردند، داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام نقاط ضعف‌ها به دلیل اطاعت نکردن از ولایت بوده است، گفت: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا اطاعت از ولایت مورد تاکید ویژه قرار گرفته و عاقبت به خیری دینا و آخرت نیز در همین راه است.

پیمبری با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند ما را از صراط مستقیم گمراه کنند، افزود: شاخص‌های صراط مستقیم شهدا هستند تا ما راه را پیدا کرده و به مقصد برسیم و رفتار و گفتارمان را با همین شاخص‌ها تطبیق دهیم.

وی برگزاری چنین مراسماتی را مورد نیاز جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: دشمن تهاجم فرهنگی و فشارهای متعددی را در جهت گرفتن این قوت و قدرت امت اسلامی به کار بسته است.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه ساختمان پنتاگون برای تربیت گل نیست بلکه عده‌ای در آنجا برای تسلط پیدا کردن بر جوامع و به جوامع خصوص اسلامی مطالعه و برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صورت مرتب و موکد حیله‌ها و دسیسه‌های دشمن را در تمام سخنرانی‌های خود گوشزد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی بی‌خبرانه جمله ما دشمن نداریم را تکرار می‌کنند، اضافه کرد: این افراد از موضوع غافل هستند که دشمن ذره‌ای ما را به حال خود رها نکرده و نمی‌کند و دائم با مطالعه نقطه قوت و قدرت ایران اسلامی را در عصر ولایت مطلق فقیه پیدا کرده است.

امیرسرتیپ پیمبری با تذکر اینکه « دشمن قصد دارد این قدرت و توان را مورد هجمه قرار دهد» عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا صراط مستقیم را گم نکنیم، وقتی رفتارهای شهید صیاد شیرازی را مرور می‌کنیم، ولایت‌پذیری، اطاعت، تدین، ایمان و اخلاص را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه بنده برگزیده خدا نامیدن شهید صیادشیرازی از طرف مقام معظم رهبری نشان از بزرگی کار این شهید است، گفت: امروزه در نقاط مختلف کشور به صورت خودجوش و مردمی یادواره شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش بیان کرد: اگر امروز با تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار که در منطقه آن را شاهد هستیم ایران اسلامی کشوری امن، توسعه یافته و پیشرفته و جامعه مدنی واحد است از خون پاک شهدا سرچشمه می‌گیرد و آنها ناظر بر کارها و رفتار ما هستند.

وی با یادآوری اینکه « در طول تاریخ خون‌های زیادی روی زمین ریخته شده تا این انقلاب به ثمر بنشیند» تصریح کرد: آنها به وظیفه خود عمل کردند و ما باید به شهدا پاسخگو باشیم.

پیمبری با بیان اینکه استکبار با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهای خود تفکر و فرهنگ مردم ما را مورد هجمه قرار داده است، افزود: این جبهه از آن خارکریز هشت سال دفاع مقدس مهمتر است.

وی با ذکر این نکته که دشمن ارزشهای ما مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: مبادا ضد ارزش‌ها جای ارزش‌ها را در ذهن و دل ما بگیرد و مبادا تفکر اسلام ناب با تفکر غربی عوض کند.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه به لطف عنایت پروردگار و رهبری امام خامنه‌ای تمامی تیرهای دشمن به سنگ خورده است، اظهار داشت: دشمن از صحنه خارج نشده و دائم برای ضربه زدن به ما تلاش می‌کند.

ه گزارش دفاع پرس، در این یادواره آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امیر مظهری فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان، سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ حسینی جانشین سپاه استان، سرهنگ مهدیخانی مدیرکل حفظ آثار استان و جمعی از مردم و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار