فرمانده انتظامی استان زنجان:

فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به رصدهای نیروی انتظامی در رابطه با تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی گفت: فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ - 10April 2017
فعالیت های فضای مجازی انتخابات توسط پلیس فتا رصد می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ علی آزادی با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی استان زنجان برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه ایجاد نظم و امنیت را برعهده دارد و در سراسر کشور این وظیفه را به نحو احسن انجام خواهد داد.

وی با ابراز اینکه یکی از مواردی که به مشارکت حداکثری مردم کمک می‌کند ارتقا سطح امنیت است، افزود: ما باید با تمام توان و قوا در خدمت باشیم تا اینکه مردم بتوانند با مشارکت همه‌جانبه خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به خصوص استکبار جهانی بزنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با توضیح اقدامات در خصوص آمادگی شهرستانها برای انتخابات پیش رو بیان کرد: در مرکز استان، شهرستانهای تابعه و تمامی شعب، ماموران انتظامی به عنوان محافظان صندوق‌ها و شعب انجام وظیفه خواهند کرد.

وی بیان کرد: نیروهای ما قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از آن با آمادگی کامل به وظایف محوله خود عمل می‌کنند و هیچ دغدغه‌ای نیز در این رابطه وجود ندارد.

آزادی با اشاره به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و رصدهای انجام شده توسط پلیس فتا خاطرنشان کرد: پلیس فتا در ارتباط با این گونه موضوعات وارد شده و تمامی امکانات خود را به کار گرفته است.

وی با تصریح اینکه تمامی فعالیت‌های فضای مجازی در رابطه با انتخابات رصد می‌شود یادآور شد: با کسانی که مرتکب تخلف می‌شوند، برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ما مطابق قانون برخوردهای لازم را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: ملاک ما اجرای قانون است.

وی در مورد احتمال ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در حدفاصل سبزه‌میدان تا میدان انقلاب زنجان نیز گفت: هدف نیروی انتظامی این است تا مردم دچار زحمت نشوند و مزاحمتی برای شهروندان صورت نگیرد.

آزادی با بیان اینکه در مسیر سبزه‌میدان تا میدان انقلاب ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود اضافه کرد: برای رفاه حال شهروندان و تردد بهتر آنها امکان طرح این پیشنهاد در شورای تامین وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار