با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا؛

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در قزوین برگزار شد

هجدهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در شبستان امیر المومنین مسجد النبی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 10April 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم هجدهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهید پرور و مسئولین لشکری و کشوری در شبستان امیر المومنین مسجد النبی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم، شهید صیاد شیرازی را انسانی متواضع و با اخلاق برشمرد و افزود: شهید صیاد شیرازی بالاترین کار را خدمت به مردم می دانست و در این راه تلاش های بسیاری کرد.

 مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در قزوین برگزار شد

وی در ادامه از رشادت های این فرمانده شجاع و دلیر گفت و بیان کرد: شهید صیاد شیرازی در همه حال جبهه های جنگ را خالی نگذاشت تا روحیه ی رزمنگان اسلام حفظ و دشمن همیشه در ترس باشد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در بخشی از سخنانش به رحلت آیت الله باریک بین هم اشاره کرد و گفت: آیت الله باریک بین هیچ وقت بین فقرا و ثروتمندان فرقی قائل نبود وبه فقیر و غنی به یک اندازه احترام می گذاشت.

وی در ادامه از ولایت مداری آیت الله باریک بین هم سخن گفت و تصریح کرد: آیت الله باریک بین در ولایت مداری صادق بود و تمام هستی خود را نثار انقلاب اسلامی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی درپایان از زحمات این عالم ربانی گفت و افزود:آیت الله باریک بین انسانی باتقوا ومجاهد بود؛ اودر طول دوران زندگیش جهاد در راه خدا، خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی را هرگز فراموش نکرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار