حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی:

آنها که از آمریکا می‌ترسند موحد واقعی نیستند/ صیاد شیرازی بسیجی‌وار برای انقلاب تلاش می‌کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به واسطه این بود که قدرت‌های ظاهری مانند آمریکا را به حساب نیاوردند.
کد خبر: ۲۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ - 10April 2017
آنها که از آمریکا می‌ترسند موحد واقعی نیستند/ صیاد شیرازی بسیجی‌وار برای انقلاب تلاش می‌کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی که صبح امروز در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: مجلس گرامیداشت شهید صیاد همیشه مجلس انس با خدا و مجلس تذکر و درس بوده است، لذا از آنجایی که در محضر شهید قرار داریم، از خداوند می‌خواهیم به ما هم نظری داشته باشد، تا همانند شهدا سعادتمند شویم.
 
وی ادامه داد: خداوند در همه جا حی و حاضر است؛ اما ما او را نمی‌بینیم؛ فرهنگ منحط شیطانی نیز آمده تا دل‌ها را کثیف کند و چشم‌ها و زبان‌ها را آلوده سازد.
 
حجت الاسلام صدیقی بیان داشت: شهید صیاد شیرازی هیچ‌گاه برای اقامه نماز شب خواب نماند و اگر صیاد به مقام شهادت نائل آمد به واسطه اقامه همین نمازها و دعاهایی بود که می‌خواند؛ به عبارت دیگر اگر شهید صیاد اهل استغفار نبود، دعاهایش برای شهید شدن هم اجابت نمی‌شد.
 
امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: اینکه امروز برخی‌ها از آمریکا می‌ترسند، موحد واقعی نیستند؛ چرا که موحد واقعی حضرت علی(ع) بود که عنوان می‌کرد اگر همه دنیا مقابلش قرار گیرند باز هم ذره‌ای از اتکای خود به خداوند را کاهش نمی‌داد. پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به واسطه این بود که قدرت‌های ظاهری مانند آمریکا را به حساب نیاوردند، در حالی که همه نوع تحریم هم بودیم و همه کشورهای شرق و غرب پشتیبان صدام بودند.
 
وی تصریح کرد: بعضی‌ها چون نگاه مادی دارند گاهی فکر می‌کنند که کسی قدرشان را نمی‌داند؛ اما شهید صیاد شیرازی در دوره‌ای که بنی صدر فرماندهی کل قوا را بر عهده داشت با آن که درجه‌هایش را گرفته بودند، بسیجی‌وار و استوار برای دفاع از انقلاب اسلامی به فعالیت‌های خود ادامه داد.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها