حجت الاسلام جلیلی صفت تاکید کرد؛

لزوم نگارش کتاب‌ در خصوص رزم، اعتقادات و عبادات شهید صیاد شیرازی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش بر لزوم نگارش کتاب در خصوص رزم، اعتقادات و عبادات شهید صیاد شیرازی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 10April 2017
لزوم نگارش کتاب‌ در خصوص رزم، اعتقادات و عبادات شهید صیاد شیرازیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «احمد جلیلی صفت» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» که بعد از ظهر امروز(دوشنبه 21 فروردین) در جوار مزار این شهید در بهشت زهرا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با شایستگی زندگی کردند و عظمت آفریدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ بنده در مقاطعی با این شهید مراوده داشتم، شهید صیاد اسوه و مرد بزرگ‌منش و عظیمی بود. باید در خصوص اعتقادات، رزم و عبادات شهید صیاد شیرازی کتاب‌ها نوشت.

حجت الاسلام جلیلی صفت تصریح کرد:‌ شهید صیاد شیرازی به نماز اهتمام ویژه‌ای داشت و مهمترین جلسه عملیاتی را بخاطر نماز ترک می‌کرد. وی الگوی اعتقادی، دینی و تربیتی بود. این شهید بزرگوار در هنگام نماز یک عارف به تمام معنا و در میدان رزم رزمنده‌ای بی بدیل بود و جای جای مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شاهد حضور معنوی و نظامی ایشان است.

وی بیان داشت: شهید صیاد شیرازی از مصادیق عبارت قرآنی «أَلا بذكر اللَّه تَطمئِنُّ القُلوب» بود و لیاقت شهادت را داشت و خداوند بخاطر شایستگی‌اش شهادت را روزیش کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: وی در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس حضوری موثر داشت، حضورش در کردستان نیز منشأ آثار و پیروزی‌های مهمی بود.

وی در پایان بیان داشت: صیادشیرازی کسی بود که شخصیت اول جهان اسلام یعنی مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکرش شرکت کرد و تابوتش را بوسید.

گفتنی است؛ دانشجویان دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) و هوایی شهید ستاری نیز در این مراسم حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار