جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در زاهدان برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و مدیران ادارت و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ - 10April 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروزی آزادسازی خرمشهر با حضور مهندس جمشیدنژاد معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، سردار کوهکن مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، مدیران ادارت و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

سردار کوهکن در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی در قالب برنامه های مفرح و یادآوری این روزهای مقدس، بر آمادگی دستگاه ها طبق سنوات گذشته تاکید کرد.

مهندس جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استانداری نیز ضمن تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها در جهت هر چه بهتر برگزاری برنامه ها گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: با توجه به شعار امسال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال» لازم است که نگاه ویژه‌ای در اجرای برنامه‌های امسال داشته باشیم و با روش‌های جدید اقتدار ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشان داده شود.

 جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در زاهدان
 
جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در زاهدان برگزار شد
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار