ذوالفقاری در جمع خبرنگاران:

امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست و همه کشور بر سر این موضوع اتحاد نظر دارند هر حرف و جریان‌سازی که امنیت انتخابات را هدف قرار بدهد با آن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 11April 2017
امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر شخصی بخواهد با امنیت انتخابات به گونه‌ای برخورد کند که امنیت آن را بر هم بزند با قاطعیت تمام قانون در مورد او اعمال می‌شود.

ذوالفقاری ادامه داد: باید مشخص باشد که اطلاعیه‌ها و بیانیه‌هایی که گفته می‌شود مرتبط با کاندیداها است ممکن است در فضای مجازی افرادی بگویند کاندیدایی انصراف داده یا به نفع دیگری کنار رفته این‌ها در صورتی مورد وثوق است که از طرف کانال‌ها و رسانه‌های خبری تایید شده کاندیداها گفته شود.

معاون امنیتی وزارت کشور افزود: امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست و همه کشور بر سر این موضوع اتحاد نظر دارند هر حرف و جریان‌سازی که امنیت انتخابات را هدف قرار بدهد با آن برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق انتخاباتی، قانون و ملاحظات لازم تعیین شده و به استانداران اعلام شده باید برای کاندیداها تفهیم شود مصادیق مجرمانه تعریف شده که باید کاندیداها از آن اطلاع داشته باشند. فضای نقد با تخریب متفاوت است و کمیته قضایی که در دادستانی کل کشور تشکیل شده با این اعمال مجرمانه برخورد می‌کند. کاندیداها در چارچوب قانون و اخلاق فعالیت کنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار