فرمانده سپاه فجر فارس مطرح کرد؛

«شهید صیادشیرازی» بهترین الگو برای جوانان امروز و آینده کشور است/ شهید صیاد، نماد وحدت ارتش و سپاه بود

سردار غیاثی گفت: شهید صیاد شیرازی در تمام عرصه‌ها می‌تواند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان امروز و آینده کشور باشد؛ این شهید همچنین الگوی تمام عیار برای اعضای نیروهای مسلح بخصوص جوانان عضو نیروهای مسلح کشور است.
کد خبر: ۲۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ - 11April 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجرفارس در مراسم گرامی‌داشت هجدهمین سالگرد شهادت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که با حضور مسئولان استان فارس و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی الگوی بی‌بدیل تبعیت از ولایت است و دلدادگی ایشان به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بی‌نظیر بود و وی در خانواده‌ای ارزشی پرورش و نمو یافته بود.

وی با بیان اینکه اهتمام به نماز اول وقت یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد شهید صیاد شیرازی بود، افزود: این شهید والامقام نماد وحدت و هماهنگی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: شهادت کمترین اجری بود که خداوند متعال می‌توانست نصیب ایشان کند و حیف بود شهادت نصیب او نشود. این شهید در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی به خوبی ایفای نقش کرد و با شهادت دین خود به امام و اسلام را ادا کرد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیار برای اعضای نیروهای مسلح بخصوص جوانان عضو نیروهای مسلح کشور است، البته ویژگی‌های منحصر بفرد این شهید بزرگوار خاص نیروهای مسلح نیست و در تمام عرصه‌ها می‌تواند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان امروز و آینده کشور باشد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها