با سخنرانی آیت‌‌الله خاتمی؛

اولین یادواره شهدای مداح استان یزد برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان استان یزد از برگزاری اولین یادواره شهدای جامعه مداحان، شعرا و هیات‌های مذهبی استان با حضور آیت‌الله خاتمی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ - 12April 2017
اولین یادواره شهدای مداح استان یزد برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از یزد، محمدرضا محبی از برگزاری اولین یادواره شهدای جامعه مداحان، شعرا و هیات‌های مذهبی استان یزد با سخنرانی آیت‌الله خاتمی خبر داد.

 مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیات‌های مذهبی استان یزد با بیان اینکه این مراسم همزمان با شام وفات عمه سادات حضرت زینب (س) و با حضور پرشکوه مردم و مسئولان استان برگزار خواهد شد تصریح کرد: جامعه مداحان و هیات‌های مذهبی استان یزد مانند سایر اقشار در دوران دفاع مقدس شهدای گرانقدری را به این نظام و انقلاب تقدیم کرده که تاکنون معرفی شایسته‌ای از این عزیزان صورت نگرفته بود که تصمیم گرفتیم با مشارکت شورای هیات‌های مذهبی، کانون مداحان، مدیران هیات‌های مذهبی و مداحان استان یادواره‌ای برای این عزیزان برگزار کرده و آنان را معرفی کنیم.

وی در پایان از عموم مردم شهیدپرور و قدرشناس یزد برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش دفاع پرس، این مراسم روز پنجشنبه 24 فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله یزد واقع در خیابان شهید سیدرضا پاک‌نژاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها