مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان:

مجموعه ورزشی شهدای بسیج سمنان بسترساز شکوفایی استعدادهای ورزشی است

مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مجموعه ورزشی شهدای بسیج بسترساز شکوفایی استعدادهای ورزشی در استان سمنان است.
کد خبر: ۲۳۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ - 12April 2017
مجموعه ورزشی شهدای بسیج سمنان بسترساز شکوفایی استعدادهای ورزشی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان ، علی طالبی با محوريت مجموعه ورزشی شهدای بسیج اظهار داشت مجموعه ورزشی شهدای بسیج بستری مناسب جهت شکوفایی و به ثمررساندن استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان استان سمنان و مجموعه مستقلی زیر نظر تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) است که از سال 87 سالن‌های ورزشی این مجموعه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وي افزود: این مجموعه دارای چندین سالن ورزشی از قبیل سالن‌هاي کشتی، جودو، بدن‌سازی، فوتسال، والیبال و زمین چمن مصنوعی در محوطه مجموعه لوازم ورزشی پارکی است، همچنین مشتمل بر زمین چمن طبیعی که در اطراف آن با توجه به پیست دو و میدانی طراحی شده است؛ آماده همکاری با ورزشکاران رشته پرتاب دیسک، وودبال و... است.

مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بيان اينكه بیشترین استفاده‌کنندگان از این مجموعه بسیجیان، سازمان‌ها و پاسداران به همراه خانواده‌هایشان هستند، خاطرنشان كرد: کلاس‌های استعدادیابی، دفاع شخصی و صبحگاه ورزشی در طول ایام هفته در این مجموعه ورزشی برگزار می شود.

طالبی گفت: از مهمترین ویژگی سالن‌های ورزشی این مجموعه  استفاده از تشک استاندارد و مناسب، بهره‌برداری از نور و فضای مفرح و داراي سیستم گرمایشي و سرمایشي به‌روز است.

وي عنوان كرد: مجموعه تربيت بدني بسيج و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان طرح سالن تیراندازی بادی و جنگی در مراحل تکمیل پایانی است که از نخستين سالن‌های تیراندازی بادي و جنگی در  استان محسوب می‌شود.

مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اينكه رویکرد خدمات‌رسانی به عموم مردم از مهمترين اهداف مجموعه سپاه و بسيج است، بیان کرد: این مجموعه در سال‌های گذشته میزبانی چندین مسابقه کشوری در رشته فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، دو و میدانی، دفاع شخصی و ورزش‌های رزمی و... بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار