میثاق با شهدا در آغاز دو اجلاسیه شهدای شاهرود

مسئولین برگزاری دو اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با حضور در گلزار مطهر شهدا میثاقی دوباره با شهدا بستند.
کد خبر: ۲۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 12April 2017
میثاق با شهدا در آغاز دو اجلاسیه شهدا شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه برگزاری دو اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با حضور گروه نمایشی فصل شیدایی، مسئولین کمیته های اجرایی و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدا با حضور در گلزار مطهر شهدا شاهرود عهده و پیمان دوباره ای با شهدا بستند.

در این برنامه که با قرائت زیارت عاشورا با نوای رزمنده مدافع حرم علی اکبر نظری برگزار شد در ادامه حجت الاسلام مشتاقی در سخنانی در باب ایثار و مجاهدت و فرهنگ ایثار و شهادت سخنانی را بیان و بر اخلاص در عمل که یکی از ویژگی های شهداست تاکید کرد و گفت: برای حرکت در مسیر شهدا باید اخلاص در کار و قول داشته باشیم تا کار ما اثرگذار باشد.

در این برنامه شرکت کنندگان در خصوص اجرای برنامه های اجلاسیه شهدا بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در مکان اجرای دو اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود که در ضلع شمالشرقی میدان حسینی شاهرودی در اتوبان امام رضا(ع) برگزار می شود، زیر سازی و آماده سازی مکان برگزاری دو اجلاسیه به همت همه نیروهای متخصص شهرستان در حال اجرا می باشد و مسئولین مختلف شهرستان از روند اجرایی این برنامه بازدید می کنند.

ائمه جمعه شهرستان شاهرود از روند اجرایی آماده سازی دو اجلاسیه شهدا بازدید کردند.

در راستای اجرای دو اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ائمه جمعه شاهرود،بسطام،کلاته خیج، مجن و رودیان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با حضور در مکان برگزاری اجلاسیه و اجرای نمایش فصل شیدایی از نزدیک با روند اجرای این رخداد عظیم فرهنگی آشنا شدند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود به تشریح اقدامات انجام شده در در این دو اجلاسیه شهدا و حضور گروه نمایشی ملی فصل شیدایی پرداختند و از ائمه جمعه خواستند به تبیین و دعوت مردم به حضور در این برنامه همت گمارند.

در این نشست ائمه جمعه نیز نظرات خود را در خصوص برنامه های فرهنگی جانبی اجلاسیه ارائه و بر همکاری و همراهی در این زمینه تاکید کردند چرا که اجرای چنین برنامه های فرهنگی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

همچنین فرماندهی و معاونت های نیروی انتظامی شهرستان شاهرود نیز با حضور در مکان برگزاری دو اجلاسیه شهدی شهرستان از نزدیک در روند اجرایی فعالیت ها قرار گرفتند و در خصوص انتظامات و بحث های امنیتی تبادل نظر بین مسئولین اجلاسیه و نیروی انتظامی انجام شد

لازم به ذکراست دو اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با حضور گروه نمایشی فصل شیدایی و برپایی بیش از 50 غرفه مختلف فرهنگی اجتماعی و هنری از 4 تا 14 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 19 الی 23 در ضلع شمالشرقی میدان حسینی شاهرود جنب پمپ بنزین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها