مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر:

آیین معنوی اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: آیین معنوی اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر با حضور حدود ۱۴ هزار نفر آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ - 12April 2017
آیین معنوی اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر آغاز شدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام سروستانی در پیرامون آثار معنوی اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف در زمره عباداتی است که آثار فردی و اجتماعی آن بسیار ماندگار تلقی می شود و معتکفان از سرچشمه زلال آن تا مدت ها سیراب می شوند.

وی از دیگر ویژگی های اعتکاف را بازخورد آثار معنوی آن در جامعه دانست و ادامه داد: از دیگر ویژگی های اعتکاف تاثیر برونی یا اجتماعی آن در بین اقشار جامعه است که می تواند فرهنگ دینی و معنوی را اشاعه دهد به طوری که در هنگام برگزاری این فریضه، فضای شهر از رایحه خوش معنویات، عطرآگین می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به معنویت روحی و جسمی اعتکاف بر آن شدیم تا زمینه اعتکاف را همانند سال های گذشته در استان بوشهر نیز آماده کنیم که بر همین اساس آیین معنوی اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان، با حضور حدود ۱۴ هزار نفر آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

سروستانی در پایان تاکید کرد: به دلیل حضور چشم گیر جوانان در این فریضه دینی، برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اعتکاف می تواند در جذب حداکثری مردم به ویژه دیگر جوانان به مساجد تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار