مسئول اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

اعزام 330 مبلغ به مساجد برگزار کننده اعتکاف در بوشهر

مسئول اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: 330 مبلغ به مساجدی که مراسم پرفیض اعتکاف در آنها برگزار می‌شود اعزام شدند.
کد خبر: ۲۳۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 12April 2017
اعزام 330 مبلغ به مساجد برگزار کننده اعتکاف در بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، اظهار داشت: اعتکاف یک فرصت استثنایی برای ایجاد ارتباط با خداوند که در دل آن، عبادت‌های متعددی همچون نماز و روزه و دعا و قرآن و قطع ارتباط با مظاهر مادی دنیا و حضور شبانه روزی در مسجد وجود دارد که برکات مادی و معنوی زیادی برای شخص و جامعه بدنبال دارد که این توفیق نصیب همه کس نخواهد شد.

عظیمی‌فرد افزود: مبلغین اعزامی وظیفه برگزاری نشست‌های معرفتی، اخلاقی و تقویت فضای معنوی حاکم بر مکان برگزاری اعتکاف را بر عهده دارند.

مسئول اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 330 مبلغ به مساجد برگزارکننده اعتکاف اعزام شده اند گفت: تبیین معارف اسلامی همچون اعتقادات، اخلاق اسلامی، احکام و سیره معصومین (ع) و توجه به امر به معروف و نهی از منکر، برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات از جمله فعالیت‌های مبلغان اعزامی در ایام اعتکاف به مساجد است.

حجت‌الاسلام عظیمی‌فرد تصریح کرد: در اعتکاف، روح و جان آدمی به‌ سوی انوار الهی تقویت‌ شده و چه زیباست که مبلغین حوزه‌های علمیه با تغذیه خوراک فکری، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی، آنان را در جهت نیل به اهداف متعالی انقلاب سوق دهند.

وی گفت: از روحانیون و مبلغانی که از قم اعزام می‌شوند و روحانیونی که برای اعتکاف ثبت نام کرده‌اند برای ترویج گفتمان دینی استفاده شده است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها