ایثار و شهادت1/

راز کبوتران سبکبال در «از پرنده تا پرواز»

«از پرنده تا پرواز» عنوان کتابی است که به بررسی و تطبیق وصیت­نامه­ 52 شهید استان کهگیلویه­ و بویراحمد با تعالیم اسلامی از سه منظر توحید، معاد و ولایت می‌پردازد.
کد خبر: ۲۳۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ - 13April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «از پرنده تا پرواز» عنوان کتابی است که به بررسی و تطبیق وصیت­نامه­ 52 شهید استان کهگیلویه­ و بویراحمد با تعالیم اسلامی از سه منظر توحید، معاد و ولایت می‌پردازد.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «بی‌شک، قهرمانان هشت سال دفاع مقدس برای مردم زمانه خود و نسل‌های آتی، پیام‌های روشنی داشته که بخشی از آنها را در قالب وصیت‌نامه‌هاي موجود برای ما به یادگار گذاشته‌اند. وصیت‌نامه شهدا، در بردارنده پیام‌های روشني است که اگر در آوردگاه عمل مورد توجه قرار گیرند، ضمن حفاظت از ارزش‌هاي اسلامي-ايراني، موجب عزت و استقلال و سرافرازي انقلاب اسلامي در برابر دشمنان قسم خورده نظام خواهد شد و نتيجه نهايي آن رشد و توسعه مادي و معنوي کشور خواهد بود. در این پژوهش سعی بر آن است تا سه موضوع محوری( توحید، معاد و لایت) که دارای بسامد بالایی در وصیت‌نامه شهیدان است با تعالیم اسلامی(قرآن و حدیث) تطبیق داده شود تا از این رهگذر علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی این بزرگواران، ریشه‌های اعتقادی و ابعاد معرفتی رزمندگان اسلام برای مخاطبان امروزی تشریح شود».

کتاب « از پرنده تا پرواز» توسط «سیدعلی حسینی» و «بهمن پیمان» در 220 صفحه تدوین شده که با حمایت اداره ­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت سازمان برنامه و بودجه استان و توسط انتشارات «آناپنا» با شمارگان 1100 نسخه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به فرهنگ متعالی ایثار و شهادت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس،خبرگزاری دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نسبت به معرفی کتاب‌های این حوزه به صورت هفتگی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها