همزمان با روز پدر؛

هدیه مقام معظم رهبری به فرزند شهید مهدی نظری اهدا شد

در آیین گرامیداشت میلاد امام علی(ع) و روز پدر با اهدا هدیه مقام معظم رهبری از فرزند شهید مدافع حرم نظری تجلیل شد.
کد خبر: ۲۳۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 12April 2017
هدیه مقام معظم رهبری به فرزند شهید مهدی نظری اهدا شدبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، در آیین گرامیداشت میلاد امام علی (ع) و روز پدر با  اهدا هدیه مقام معظم رهبری از فرزند شهید مدافع حرم مهدی نظری تجلیل شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان این که امروز، روز بزرگی برای ما است چرا که این روز، روز تجلیل از پدرانی است که برای امنیت ایران اسلامی، جان خود را اهدا کردند، اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر حتی افرادی که با فرهنگ ما غریبه بودند، راه خود و مسیر آزادی و مبارزه را از حضرت علی (ع) الگو گرفتند تا این حضرت یک الگوی جهانی برای آزادی‌خواهی باشد.

فریدون حسنوند گفت: امروز وحدت یک مسیر و جریان فکری برای کشور است و در این مسیر نیازمند مشارکت تمام اقشار، نخبه‌ها و فعالین سیاسی و اجتماعی هستیم.

در پایان  این مراسم، ضمن اهدا چفیه مقام معظم رهبری به فرزند شهید مدافع حرم مهدی نظری از خانواده این شهید جاویدالاثر تجلیل شد. 

به گزارش دفاع پرس، شهید جاویدالاثر مهدی نظری خردادماه سال 1395 در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد اما پیکر پاک و مطهرش هنور به کشور بازنگشته است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها