فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

کمک 130 میلیون تومانی خیرین برای ساخت فاز دوم درمانگاه امام علی (ع) قائمشهر

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه فاز اول درمانگاه امام علی (ع) به بهره‌برداری رسیده است، گفت: برای فاز دوم این درمانگاه 130 میلیون تومان از سوی خیرین اهدا شده است که برای پیشرفت بیشتر در روند اجرایی کار نیازمند کمک‌های بیشتر هستیم.
کد خبر: ۲۳۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 12April 2017
کمک 130 میلیون تومانی خیرین برای ساخت فاز دوم درمانگاه امام علی(ع) قائمشهربه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار محمد حسین بابایی در مراسم  افتتاح درمانگاه امام علی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: در سپاه چند موضوع مهم را در دستور کار خود قرار داده ایم که یکی از این مباحث بحث درمان و سلامت است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران 9 طرح بهداشتی در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: برخی از درمانگاه ها از جمله رامسر، امیرآباد و بابلسر در حال توسعه و نوسازی است و تنها درمانگاه قائمشهر و بهشهر تازه ساخت است.

فرمانده سپاه پاسداران کربلا مازندران با اشاره به اینکه فاز اول درمانگاه امام علی (ع) به بهره برداری رسیده است، افزود: با توحه به اینکه برای فاز دوم تاکنون از سوی خیرین 130 میلیون تومان جمع آوری شده است برای پیشرفت بیشتر در روند اجرایی کار نیازمند کمک بیشتر از سوی خیرین هستیم.

به گفته سردار بابایی ساخت درمانگاه بهشهر در دو طبقه و در فضایی به مساحت هزار متر مربع در حال انجام است که سوم خردادماه امسال شاهد به بهره‌برداری رسیدن این طرح خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امسال هم در حوزه اشتغال، ساخت و ساز و محرومیت زدایی کارهای زیادی را باید انجام دهیم، افزود: سال گذشته از هزار گروه جهادی که تشکیل شده بود، 600 کار اجرایی شد اما امسال بنا داریم که از هزار کار جهادی همه را اجرایی کنیم.

همچنین ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه قائمشهر هزینه بهره‌برداری این طرح را 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این درمانگاه درمانگاه با متراژ هزار و 800 متر مربع در 5 طبقه با رعایت تمامی استاندارهای فنی و مهندسی و همخوانی با طرح انطباقی وزارت بهداشت و درمان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله تعریف شده است گفت: در فاز اول قسمت عمومی و دندانپزشکی امروز شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن بوده ایم و در مرحله دوم بخش تخصصی، جراحی و اداری تنظیم شده تا به زودی شاهد به بهره‌برداری رسیدن این قسمت‌ها باشیم.

عملیات اجرایی ساختمان از سال 92 آغاز شد و این طرح با همکاری و مساعدت فرماندهی سپاه، منابع دهیاری سپاه، خیرین و شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است درمانگاه امام علی (ع) قائمشهر پیش از ظهر امروز چهارشنبه 23 فروردین روز با جضور مسئولان استانی ، شهرستانی و نمایندگان حوزه انتخابیه این شهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار