حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم:

وحدت در جبهه‌ها دستاورد فرماندهی شهید صیاد شیرازی بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وحدت در جبهه‌ها و در بین نیروهای مسلح یکی از دستاوردهای فرماندهی خوب شهید صیاد شیرازی بود و این شهید بزرگوار معتقد بود که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.
کد خبر: ۲۳۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 12April 2017

وحدت در جبهه‌ها دستاورد فرماندهی شهید صیاد شیرازی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و هشتمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش، پیرامون خصایص شهید صیاد شیرازی گفت: آنچه باعث ماندگاری این شهید بزرگوار شده است، اخلاص و ولایتمداری و نیز دانش والای نظامی و توجه به نماز اول وقت بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: دانش نظامی بالای شهید صیاد شیرازی از جمله مواردیست که جا دارد بیشتر به آن توجه شود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود وحدت در جبهه‌ها و در بین نیروهای مسلح را یکی دیگر از دستاوردهای فرماندهی خوب شهید صیاد برشمرد و گفت: این شهید بزرگوار معتقد بود ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

وی، توجه به نماز اول وقت، ولایتمداری، نظم و انضباط، سعه صدر و استقامت و ارتباط بسیار خوب با علما را از دیگر خصایص شهید صیاد شیرازی برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش بر توجه و تأکید رهبر معظم انقلاب بر ارتباط با پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: الحمدلله چند سالی است که این سازمان به امر برپایی نشست‌های صمیمی و بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش اقدام می‌کند و تاکنون بیست‌ و ‌هشت نشست را در این زمینه برگزار کرده است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار