با حضور دو هزار بسیجی؛

برگزاری رزمایش بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان شهید مدافع حرم سردار «ستار اورنگ»

رزمایش «بیت‌المقدس» و «کوثر» با نام نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد سردار «ستار اورنگ» با حضور هفت گردان و پشتیبانی گردان امنیتی امام علی(ع) به مدت دو روز در 31 فروردین و اول اردیبهشت‌ماه در منطقه عمومی تیپ 48 فتح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ - 12April 2017
رزمایش نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد.

داریوش مثنوی فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در این نشست اظهار داشت: رزمایش «بیت‌المقدس و کوثر» با نام نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد سردار «ستار اورنگ» با حضور هفت گردان و پشتیبانی گردان امنیتی امام علی(ع) به مدت دو روز در 31 فروردین و اول اردیبهشت‌ماه در منطقه عمومی تیپ 48 فتح برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش هر ساله به منظور ایجاد آمادگی بسیج در مأموریت دفاع از کوی و برزن با انجا‌م تاکتیک‌های مختلف عملیاتی خصوصا امداد و نجات و مقابله با آسیب‌های ناشی از بحران‌های طبیعی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد با بیان اینکه پدافند غیر عامل نیز در این رزمایش به صورت عملی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک به مقابله با اغتشاشات شهری و ناآرامی‌ها از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج است که یکی از گردان‌ها این رزمایش را عملیاتی می‌کند.

مثنوی با اشاره به حضور دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان بویراحمد در این رزمایش، بیان کرد: سه تاکتیک رزم کمین، ضد کمین و عملیات بازپس‌گیری و مقابله با تهدیدات نظامی دشمن و اشغال مناطق در این رزمایش اجرا می‌شود.

وی خواستار همراهی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان در رزمایش شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویر احمد سردار «ستار اورنگ» شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها