۳۰ اردیبهشت؛ آخرین فرصت شرکت در جشنواره و همایش ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی

۳۰ اردیبهشت ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار به چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۲۳۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ - 12April 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در ابتدای تابستان سال ۹۶ توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و مؤسسات مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

جشنواره با اهداف ۱- شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مؤسسات و فعالان فرهنگی در زمینه تولید محصولات فاخر و تشکیل حلقه‌های مکمل در فعالیت‌های فرهنگی مردمی ۲- شناسایی و معرفی مؤسسات و فعالان پیشگام در زمینه تولید محصولات فرهنگی فاخر ۳-تبادل تجربیات بین مؤسسات و فعالان فرهنگی و ایجاد هم‌افزایی بیشتر ۴- جذب ایده‌های نو به واسطه توسعه تعاملات و ایجاد فضاهای مناسب ۵- تشویق مؤسسات و فعالان موفق از طریق ارزیابی محصولات برتر فرهنگی پیش‌بینی و در محورهای موضوعی فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، هویت ملی دینی، تحکیم و تعالی خانواده و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

جشنواره ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در ۱۱ بخش شامل (۱- فیلم کوتاه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پویانمایی، نماهنگ و... ۲-کتاب کودک ۳-بازی‌های رایانه‌ای ۴-فضای مجازی ۵-اسباب‌بازی ۶-پوشش و مد ۷-نوشت‌افزار ۸-فناوری‌های نو در محصولات فرهنگی ۹-برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ۱۰-بخش ویژه طرح و ایده ۱۱-بخش آزاد) پیش‌بینی شده است و هر موسسه (فرد) فرهنگی می‌تواند حداکثر ۵ محصول تولید شده در سه سال اخیر منتهی به سال ۹۵ را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۶ برای داوری به دبیرخانه دائمی جشنواره بفرستد.

همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی نیز در چهار محور ۱. مفاهیم، مبانی نظام ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ۲. الگوهای تعیین شاخص، معیار و نظام سنجش و ارزیابی ارتقای کیفیت در انواع آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ۳. توصیف و تحلیل وضعیت و عملکرد ارزیابی و ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ۴. شاخص و معیارهای کیفیت در بازی‌های رایانه‌ای، اسباب‌بازی، پوشش (مد و لباس)، فیلم سینمایی و کتاب کودک، معماری اسلامی-ایرانی برگزار می‌شود.

در این همایش علمی که دارای مجوز علمی پژوهشی است، علاقه‌مندان و پژوهشگران علاوه بر ارسال مقالات می‌توانند پایان‌نامه‌ها، تک‌نگاشت‌ها و کتاب‌های تألیفی یا ترجمه خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه به دبیرخانه دائمی ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی ارسال کنند.

دبیرخانه چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفر، نرسیده به خیابان بزرگمهر، بن‌بست مهربان، شماره ۲، مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران قرار دارد و شماره‌های ۶۶۴۸۶۹۲۹ و ۶۶۴۸۶۹۲۸ برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار