حجت الاسلام آل هاشم در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی:

سیاست‌های دشمنان در منطقه با شکست مواجه شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: سیاست‌های دشمنان در منطقه به صورت متوالی با شکست و ناکامی مواجه شده است.
کد خبر: ۲۳۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ - 12April 2017
سیاست‌های دشمنان در منطقه با شکست مواجه شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم گرامیداشت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که در تالار وحدت تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: شهادت یک مفهوم عمیق و بی نظیر در ادبیات اسلامی است و این مفهوم تنها در سایه مفهوم جهاد قابل درک است.

وی افزود: شهادت مقام و منزلتی است که امام علی(ع) آن را پایان دادن به زندگی در کمال هوشیاری و آزادی برای رسیدن به هدفی والاتر از زندگی می‌دانند.

حجت الاسلام آل هاشم بیان داشت: شهادت عبارت است از سوختن و شعله ور شدن در عشق الهی برای ایجاد حکومت اسلامی در جهان؛ و اگر فرهنگ شهادت طلبی نبود امروز از اسلام چیزی باقی نمانده بود. همه نعمت‌ها از جمله دین و ولایت به برکت عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) نصیب ما شده است و کسی که فرهنگ ایثار و شهادت را در دوران معاصر زنده کرد، امام خمینی(ره) بود.

وی عنوان کرد: در مقطعی که دشمنان بر ملت ایران هجوم آوردند، شهدا پا به عرصه دفاع از کیان انقلاب و اسلام گذاشتند و مردانه ایستادند و نهال انقلاب و اسلام را آبیاری کردند. امروز در سایه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس موقعیت ایران در منطقه و جهان اسلام ممتاز و بی بدیل است. سیاست‌های دشمنان نیز به صورت متوالی با ناکامی و شکست مواجه شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به بیان ویژگی‌های امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پرداخت و گفت: وی فردی ولایتمدار، مدیری جهادی، متحدکننده نیروهای مسلح، مروج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت، دارنده سیره و تفکر بسیجی، برنامه ریز و وقت شناس، مانوس با علمای دین، اهل تکریم خانواده، مردم دار، مروج علم و دانش، بصیر و مسئولیت پذیر، صبور و شجاع و استکبارستیز و مبارزه‌گر با نفاق بود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار