با حضور سرلشکر صفوی؛

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در تالار وحدت تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی بعد از ظهر امروز(چهارشنبه 23 فروردین) با حضور دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در تالار وحدت تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ - 12April 2017
مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در تالار وحدت تهران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم گرامیداشت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» بعد از ظهر امروز در تالار وحدت تهران برگزار شد.
 
در این مراسم خانواده شهید صیاد شیرازی، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «سید حسام هاشمی» مشاور فرمانده معظم کل قوا، امیر سیفی معاون نیروی انسانی ارتش، امیر گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند.
 
امیر هاشمی در این مراسم در رابطه با شهید صیاد شیرازی گفت: ایشان انسانی اثرگذار بود و اگر کسی حتی یک جلسه با شهید صیاد داشته است، این اثرگذاری را به یاد دارد. نظامی‌ها او را فرمانده‌ای دانا، هوشمند، توانا، با قدرت تحلیل بالا، دلسوز و شجاع می‌شناسند.
 
وی افزود: برادران پاسدار او را یک سپاهی دلسوز، یاور و پشتیبان سپاه می‌شناسند. برادران بسیجی نیز صیاد را یک بسیجی مخلص و علما او را یک انقلابی مومن، متعهد، معتقد به ولایت و متخلق به اخلاق اسلامی می‌شناسند.
 
امیر هاشمی بیان داشت: صیاد چون با خدا معامله کرد، خدا بزرگش کرد.
 
خواهر شهید صیاد شیرازی نیز در این مراسم گفت: برادرم در خانه‌اش حسینیه‌ای داشت که شب‌های اول هر ماه در آن مراسم اجرا می‌کرد و چون اخلاص داشت مراسم‌ها روز به روز رونق می‌گرفت و امروز پس از گذشت 18 سال، هنوز آن حسینیه و مراسماتش با رونق خاصی برپا است.
 
همچنین در مراسمی که امروز برگزار شد از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهیدان بیگی و دادشمس از شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
 
کتاب صوتی «در کمین گل سرخ» نیز امروز رونمایی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار