سردار رضایی:

نقش آفرینی ایران در مبادلات جهانی مرهون فداکاری شهدا است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران در تمامی مبادلات جهانی به خوبی نقش آفرينی می کند که اين حاصل خون شهدا، ايثارگری و دلاورمردی های رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۲۳۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 13April 2017
نقش آفرینی ایران در مبادلات جهانی مرهون فداکاری شهدا است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» به همراه هیئت همراه با حضور در مسجد امام حسن(ع) و مزار پنج شهيد گمنام دفاع مقدس جزیره کیش، ضمن غبارروبي مزار شهداي گمنام با آرمان هاي آنان تجديد ميثاق کرد.

 وی با اشاره به نقش و جايگاه شهدا در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران، خاطرنشان کرد: مراسم غبارروبی و عطر افشانی در ايام مختلف نشانه ارج نهادن به خون اين شهيدان است زیرا آنها با جانفشانی خود انقلاب اسلامی را حفظ و دين را زنده کردند.

سردار رضايی با بیان اینکه خاك مزار همرزمانم را سرمه چشمانم خواهم كرد،گفت: همواره بايد به ياد داشته باشيم پيشرفت امروز کشور و نیز کلیه امکاناتی که براي آسايش و رفاه ما فراهم شده مرهون فداکاری ها و از جان گذشتگی مردان مخلص و پاکی است که امروز در ميان ما نيستند.

فرمانده مرزبانی ناجا در پايان خاطرنشان كرد: امروز جمهوری اسلامی ايران در تمامی مبادلات جهانی به خوبی نقش آفرينی می‌کند که اين حاصل خون شهدا، ايثارگری و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است؛ در شرايط کنونی نيز همه مردم و مسئولان در سایه رهبری فرزانه و شجاع، مسير را به خوبی ادامه می‌دهند.

گفتنی است، پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در محوطه مسجد امام حسن مجتبی (ع) جزیره کیش آرمیده‌اند در عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای 5 و والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها