پیکر شهید «روح الله عالی» در زاهدان تشییع شد + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید «روح الله عالی» با حضور مردم و فرماندهان نظامی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ - 13April 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، پیکر مطهر پاسدار شهید «روح الله عالی» صبح امروز (پنج‌شنبه) بر دستان مردم شهید پرور زاهدان از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای این شهر با شعار «مرگ بر منافق» و «مرگ بر اشرار» تشییع شد.

شهید «روح الله عالی» فرمانده گردان 409 حمزه سیدالشهدا در درگیری با اشرار منطقه کورین استان سیستان و بلوچستان به شهادت نائل آمد.

به گفته حجت الاسلام موحدی راد، دادستان استان سیستان و بلوچستان: وی در شب ولادت حضرت علی (ع) در حال سرکشی از پایگاه‌های بخش کورین و اهدای شیرینی بود که در یکی از مسیرها به خودرویی مشکوک برمی‌خورد و برای بررسی وضعیت خودرو و سرنشینان «شخصاً با لباس فرم» به آن مراجعه کرده و از آن‌ها تقاضای مدارک می‌کند که از سوی سرنشینان خودرو مورد اصابت گلوله از ناحیه گردن قرارگرفته و به شهادت می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود: سرنشینان خودرو قصد فرار داشتند و از وجود نیروهای دیگر غافل بودند که سرانجام خودرو منفجر و سرنشینان آن نیز به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار