مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) ساری خبر داد؛

برگزاری همایش «آموزه‌های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده» در ساری

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری از برگزاری همایش آموزه‌های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه در ساری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 13April 2017

برگزاری همایش آموزه‌های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده در ساریبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قاسمی طوسی» مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) ساری امروز (24  فروردین) در نشست خبری همایش ملی «آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده» اظهار داشت: همایش آموزه‌های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده با همکاری مجامع علمی و اجرایی کشور روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه در مجتمع «پیامبر اعظم (ص)» دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: موسسه پیامبر اعظم (ص) در سه حوزه پژوهشی، آموزشی و  فرهنگی فعال است و اعضای هیئت موسس آن از نخبگان و اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی هستند.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری تصریح کرد: انتشار دو فصلنامه علمی ترویجی، برگزاری نشست‌های تخصصی علمی و قرآنی،  فراهم کردن مقدمات راه‌اندازی کتابخانه علوم تخصصی امام رضا (ع)، انتشارات سردار شهید طوسی و... از فعالیت‌های پژوهشی این موسسه است.

وی برگزاری نشست‌های آسیب شناسی فعالیت های قرآنی و ورود در طرح تربیت مربی قرآن را از فعالیت های آموزشی این مؤسسه دانست و افزود: تولید و انتشار  مجله فرهنگی «مسیر مصیر» ویژه خانواده‌ها از جمله فعالیت‌ها این مؤسسه در حوزه فرهنگی است.

قاسمی طوسی خاطرنشان کرد: اولین الویت این موسسه پرداختن به موضوعات خانواده است که در این همایش به این مهم پرداخته می‌شود و جای بسی خوشحالی است که مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی خود به سبک زندگی و خانواده اشاره داشتند و برای ما جای بسی شکر گزاری است که این مؤسسه در پرداختن به اولویت‌های اشتباه نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار