اکران مستند«پرواز از حلب» در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی+ تصاویر

مستند«پرواز از حلب» به کاگردانی محسن عقیلی با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و رزمندگان لشکر فاطمیون در سالن همایش های آستان قدس رضوی اکران شد.
کد خبر: ۲۳۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 13April 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، آئین اکران مستند«پرواز ازحلب» با حضور پرشور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و رزمندگان لشکر فاطمیون در سالن همایش­ های استان قدس رضوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محسن عقیلی کارگردان این مستند در سخنانی اظهار داشت: جرقه ساخت این مستند زمانی در ذهن من زده شد که فیلمی از لحظه اطلاع ­رسانی به خانواده شهید هریری از شهادت فرزندشان در فضای مجازی منتشر شد و مادر این شهید والامقام ضمن پذیرش این خبر در عین صبر و بردباری در سخنانی از دیگر فرزندانش هم خواست که آموزش­ های لازم را طی کنند و سلاح شهید هریری را بردارند.

در ادامه، مستند پرواز از حلب اکران شد. در مستند «پرواز از حلب» همرزمان، دوستان و همسر شهید حسین هریری چگونگی حضور او را در جبهه دفاع از حرم اهلبیت(ع) روایت می­کنند در بخش دیگری از این مستند نحوه پاکسازی شهر تدمر از تله ­های انفجاری بعد از آزادسازی از زبان شهیدان حسین هریری و مصطفی عارفی به تصویر کشیده می­ شود همچنین نحوه شهادت مصطفی عارفی از فرماندهان جبهه مقاومت را در جریان آزادسازی ارتفاعات تله مزار و انتقال پیکر مطهر او توسط شهید هریری روایت می ­­شود.

ذکر مصیبت عقیله بنی ­هاشم حضرت زینب کبری(س) توسط حاج احمد واعظی و تجلیل از خانواده معظم شهیدان مدافع حرم جواد جهانی، مصطفی عارفی و حسین هریری از دیگر بخش­های این مراسم بود.

 
 
عکس:محمد عقیلی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار