رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

شکاف بین نسل اول و نسل کنونی از اهداف اصلی دشمنان این مرز و بوم است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امام(ره) را ندیده‌اند و شکاف بین نسل اول و نسل کنونی از اهداف اصلی دشمنان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۲۳۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 13April 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، یادواره شهدای مدافع حرم مازندران شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان عباس آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این آئین با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به تفکرات حضرت امام ره و مقام معظم رهبری اظهار داشت: نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امام(ره ) را ندیده‌اند و شکاف بین نسل اول و نسل کنونی از اهداف اصلی دشمنان این مرز و بوم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی افزود: برگزاری یادواره شهدا نشان دهنده زنده بودن فرهنگ ایثار، شهادت و جبهه مقاومت در بین مردم بویژه جوانان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: هنوز در کشور و سرزمین اسلامی باب شهادت در دفاع از حریم اسلام، اهل بیت عصمت و طهارت(ع ) و شهادت باز است و ما در سایه این فرهنگ پیام خود را به گوش جهانیان رسانده و عزت مندانه از مسیر و آرمان ارزشی خود دفاع می کنیم.

در این آئین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از چند پدر شهید مدافع حرم تجلیل شد و مداحان در رثای سالار شهیدان و شهدای مدافع حرم به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها