امیر حیدری در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو»:

نیروی زمینی ارتش طومار هر تهدیدی را در هم می‌پیچد/ نیروهای مسلح ایران یاور مظلومان هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو با اقتدار و مجهز آماده است که در رکاب ولی امر مسلمین طومار هر تهدیدی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هم بپیچد و مردم با آرامش در کشور ایران اسلامی زندگی کنند.
کد خبر: ۲۳۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ - 13April 2017
نیروی زمینی ارتش طومار هر تهدیدی را در هم می‌پیچد/ نیروهای مسلح ایران یاور مظلومان هستند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو» که بعد از ظهر امروز در قطعه 50 بهشت زهرا تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا اعتبار و تابلوی رنگین نظام هستند. اقتدار نظام نیز مرهون عروج ملکوتی شهداست. امید است که ما نیز مانند شهدا عمل کنیم و ولی‌مان را تنها نگذاریم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه وجه مشترک ما شرکت‌کنندگان در این مراسم «ولایتمداری» است، گفت: صفات خدا عین ذات خدا است. یکی از صفات خدا، قدرت و اقتدار است؛ و صفات خدا، صفاتی پسندیده هستند.
 
امیر حیدری تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به نیکی به قدرت و اقتدار متصف است. اما قدرت که از صفات خداوند است متاسفانه مورد سو استفاده برخی از قدرتمندان عالم قرار گرفته است و با زورگویی در حال چپاول و دزدی هستند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص قدرت این تعبیر را دارد که قدرت باید در راه رضایت خداوند و اعتلای کلمه الله به کار گرفته شود و در راستای رهایی مظلومان و مستضعفان عالم استفاده شود.
 
وی بیان داشت: قدرت و اقتدار نظام مرهون مکتب اسلام و ولایت، ملت بصیر و ولایتمدار و نیروهای مسلح است. نیروهای مسلح ما با به کار گرفتن آموزه‌های الهی و با بهره‌مندی از معرفت الهی یاور مظلومان هستند.
 
امیر حیدری اضافه کرد: نیروهای مسلح با تربیت ولایی و حسینی رشد کردند و امروز ماموریت‌شان اعتلای کلمه الله است. در بین نیروهای مسلح، ارتش و نیروی زمینی ارتش جایگاه منحصر به فردی در ذهن نورانی امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا داشته و دارند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت خود فرمودند که ارتش باید ارتش اسلام و انقلاب باشد و امر فرمودند که در روز 29 فروردین نیروهای ارتش به رژه بپردازند و مردم به آن احترام بگذارند. ارتش نیز لطف الهی‌گونه امام را فراموش نکرد و با حضور در خطرناک‌ترین صحنه‌ها از اسلام و انقلاب دفاع کرد که مصداق این امر تقدیم 48 هزار شهید به انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای مدافع حرم در راه اسلام است.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو» گفت: بنده به دلیل ماموریتی که داشتم، توفیق نداشتم این شهید را از نزدیک ببینم اما آنچه شنیده‌ام این است که این شهید بزرگوار با رفتار و اخلاق خود همچون ستاره‌ای می‌درخشیده است. شهید قوطاسلو با رزم ماندگار خود در سوریه رشادت و پایمردی خود را به اوج رساند و با شهادت سعادتمند شد.
 
امیر حیدری در پایان گفت: نیروی زمینی ارتش با اقتدار و مجهز آماده است که در رکاب ولی امر مسلمین طومار هر تهدیدی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هم بپیچد و مردم با آرامش در کشور ایران اسلامی زندگی کنند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار