بعد از ظهر امروز؛

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ارتش «محسن قوطاسلو» برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ارتش «محسن قوطاسلو» بعد از ظهر امروز(24 فروردین) در قطعه 50 بهشت زهرا تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ - 13April 2017
مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ارتش «محسن قوطاسلو» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ارتش «محسن قوطاسلو» بعد از ظهر امروز(24 فروردین) در قطعه 50 بهشت زهرا تهران و در جوار قبر این شهید برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی ناجا، امیر «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سرهنگ «سیروس امان الهی» فرمانده تیپ 65 نوهد، حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت و خانواده شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو» حضور داشتند.
 
حجت الاسلام لزومی در این مراسم با بیان اینکه شهید قوطاسلو افتخار شهرستان پاکدشت است، گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس 460 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و تاکنون نیز 48 شهید در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرده است.
 
وی در خصوص شهید قوطاسلو گفت: این شهید را از دوران کودکی و نوجوانی می‌شناختم و با حضور در کلاس‌های قرآن و فعالیت‌های مذهبی رشد پیدا کرد.
 
امام جمعه پاکدشت همچنین گفت: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس هستند و ما هر کجا که اسلام در خطر باشد حضور پیدا می‌کنیم و به دفاع از اسلام و مقدساتمان می‌پردازیم.
 
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو» تجلیل شد.
 
همچنین امیر حیدری، به زیارت قبور شهدای مدافع حرم ارتش و شهدای مدافع حرم افغانستانی فاطمیون و گفت‌وگو با خانواده‌های برخی از این شهدا پرداخت.
 
این شهید مدافع حرم که از نیروهای تیپ ویژه نوهد است، فروردین ماه سال گذشته در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/211 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار