از شبکه «دو» سیما؛

مستند «از آسمان» با عنوان «شهیدی برای سازندگی» به‌روی آنتن می‌رود

مستند «در آسمان» که جمعه هر هفته زندگی یک شهید مدافع حرم را روایت می‌کند، جمعه این هفته (25 فروزدین) به زندگی‌نامه شهید سازندگی «سید مهدی میرعرب» خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۳۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 14April 2017
مستند «از آسمان» با عنوان «شهیدی برای سازندگی» به‌روی آنتن می‌رودبه گزارش دفاع پرس از تهران، دوربین برنامه «از آسمان» جمعه 25 فروردین ماه ساعت 16:45 زندگی بسیجی شهید «سید مهدی میرعرب» را به تصویر می کشد که در مسیر سازندگی و توسعه کشور به شهادت رسید.

شهید سید مهدی میرعرب سوژه این برنامه از سال 82 به عنوان کارشناس در یکی از پروژه های مرتبط با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مشغول به کار شد.

سید مهدی که به گفته همکارانش فردی منضبط، متعهد و کاربلد بود در آذرماه سال 86 توسط اشرار جنوب شرق کشور ربوده شد. وی پس از تحمل شکنجه های سنگین و تن ندادن به خواسته های گروهک های ضد انقلاب در فروردین سال 87 به شهادت رسید.

«از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی «امیر خورشیدی فرد» جمعه هر هفته ساعت 16:45 از شبکه دو سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها