فرمانده انتظامی استان قم:

مجاهدت نیروهای مسلح مصداق «ذکر الهی» است

سردار کاظم مجتبایی گفت: مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت و دفاع از آرمان های نظام، مصداق ذکر الهی و دائم الذکر بودن است.
کد خبر: ۲۳۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ - 14April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار کاظم مجتبایی طی سخنانی در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فرماندهان یگان های ارتش و مسئولان کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح، با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت ایام ماه رجب اظهار داشت: نیروهای مسلح همواره در حال خدمت به مردم و تلاش و مجاهدت در راستای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و برقراری امنیت هستند و لذا در زمره ذاکران محسوب شده و مجاهدت آنان، مصداق ذکر الهی در همه حالات است.

مجتبایی، ولایتمداری را خصوصیت بارز و وجه تمایز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: قوای مسلح مجاهدان فی سبیل الله هستند و برای خدمت بیشتر و موثرتر به نظام اسلامی و مردم، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا کمر همت بسته و روز به روز بر آمادگی خود در برابر دشمنان می افزایند.

در ابتدای این دیدار که در آستانه 29 فروردین روز ارتش برگزار شد، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با تجلیل از تلاش های نیروی انتظامی استان در ایام نوروز و حضور زائران نوروزی و کاروان های راهیان نور در قم، گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس و ساخت یادمان های شهدای گمنام و همچنین برنامه های روز ارتش در استان ارائه کرد.

لازم به ذکر است مسئولان حاضر در این دیدار با حضور در یادمان شهید گمنام مدفون در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.


انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار