یادداشت/ مصطفی خدابخشی

«کارنامه ولایت‌مداری» شاخصه انتخاب دوازدهم

در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی سربازان و فرماندهان با وجود اینکه می‌دانستند که حضورشان در جبهه شاید بازگشتی نداشته باشد، اما به امر ولی در مناطق عملیاتی سینه ستبر کردند و افتخاری آفریدند که در تارک دنیا درخشید و هنوز هم می‌درخشد؛ پس گزینه ای می‌بایست به کرسی دولت دوازدهم تکیه بزند، که سینه اش برای تحقق امر ولی فقیه همیشه ستبر باشد.
کد خبر: ۲۳۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ - 16April 2017
«کارنامه ولایت مداری» شاخصه انتخاب دوازدهم

گروه اخبار داخلی دفاع پرس: نام‌نویسی کاندیداهای ریاست جمهوری روز گذشته با ثبت نام بیش از هزار و 600 نفر به کار خود پایان داد، تا جو انتخابات وارد فضایی جدید شود.

حالا تقویم انتخابات به کارزار بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان رسیده است، تا نفرات اصلح برای این رقابت؛ در برابر افکار عمومی پاسخگوی سوالات بیشماری باشند که زمینه ساز اعتماد عمومی و نهایتا انتخاب دوازدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی خواهد شد.

در تمام سوالات و ارائه طرح هایی که کاندیداها در پیشگاه مردم می بایست به تجزیه و تحلیل آنها بپردازند عیار ولایت پذیری گرانبها ترین عنصری است که به یقین می تواند بیش از هر عامل دیگری زمینه ساز اعتماد عمومی شود.

مهمترین کلید واژه برای بررسی ولایت پذیری کاندیداها کارنامه ای است که از هر یک از آنها در طول ادوار مختلف به جای مانده و به وضوح نشان می دهد که کدام فرد به صلاح گام به جلو گذاشته و کدام فرد قرار است حرف بزند و چیزی در پرونده عملش به نفع ملت رقم نخورد.

چیزی که به خوبی از دل تاریخ استخراج می شود این است که نه تنها دولت ها با عیار ولایت پذیری کم، فرصت ها را به تهدید تبدیل می کنند بلکه توانایی ایجاد عزت برای کشور و مردم را ندارند و زمینه را برای گستاخی کشورهای غربی برای تنگ تر شدن سفره مردم فراهم آورند.

مردم ایران نه انحراف می خواهند و نه آبی که قرار است آسیاب غربی ها به سمتشان هدایت کند.

مردم ایران عزت در زیر پرچم ولایت را می خواهند تا هویتشان زیر بار آبی که قرار بود لبشان را تر کند زیر سوال نرود.

مردم ایران رسم و راه ولایت را می خواهند که تنها فکر و ذکر خدمت در آن جایگاه دارد لذا ضروری است تا مردم بر خلاف برخی از سنوات در انتخاب خود بیش از پیش به دور از جار و جنجال های سیاسی دوران انتخابات گزینه اصلح ترین فرد را برگزینند و به یک نقطه نظر مشترک برسند که رئیس دولت دوازدهم باید فردی باشد که سرباز ولایت است و تشنه تکیه زدن بر کرسی قدرت را در دل ندارد و قرار نیست دروغ را راست و راست را دروغ جلوه دهد.

فصل انتخاب نزدیک است. عقل بصیرت محور یک کلام می‌گوید و آن انتخاب کسی که ملتزم واقعی به مفهوم ولایت است.

یادمان نرود در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی سربازان و فرماندهان با وجود اینکه می دانستند که حضورشان در جبهه شاید بازگشتی نداشته باشد اما به امر ولی در مناطق عملیاتی، سینه ستبر کردند و افتخاری آفریدند که در تارک دنیا درخشید و هنوز هم می درخشد پس گزینه ای می بایست به کرسی دولت دوازدهم تکیه بزند که سینه اش برای تحقق امر ولی فقیه همیشه ستبر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار