شهید مهران مهاجری:

مادرم! باید از امر رهبری اطاعت کنیم

شهید مهران مهاجری از شهدای لشکر 41 ثارالله در نامه‌ای خطاب به مادرش می‌نویسد: مادرم! زمانه، زمانه امام حسین (ع) است و ما باید یاوران امام حسین (ع) باشیم و اطاعت از امر رهبری کنیم.
کد خبر: ۲۳۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ - 16April 2017
مادرم! ما باید اطاعت از امر رهبری کنیمبه گزارش دفاع پرس از کرمان، گزیده‌ای از نامه شهید مهران مهاجری از شهدای لشکر 41 ثارالله به مادر بزرگوارش را مرور می کنیم.

نامه شهید:

با سلام خدمت یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و با سلام حضور نایب برحقشان امام خمینی و با سلام به خانواده‌های شهدا.

مادر عزیزم سلام علیکم، امیدوارم که حالتان خوب بوده باشد و هیچ گونه کسالتی نداشته باشید و زندگی را زیر سایه آقا امام زمان (عج) به خوبی و خوشی بگذرانید و ان‌شاالله خدواند متعال شما را بالای سر فرزندان، سال‌های سال نگه دارد. این از دعاهای همیشگی من می‌باشد. خداوند شما را حفظ کند و اجر زحمت‌های شما را در دنیا و آخرت بدهد.

مادر عزیز! همان‌گونه که اطلاع دارید مدت ماموریت من تمام شده است ولی جبهه نیاز دارد و همین دیروز آقای عراقی از بیت امام آمدند و استفتای امام را گفتند که تا هنگامی که نیاز است، باید بمانید. در پاسخ به این سوال که کسانی که ماموریت‌شان تمام شده، آیا می‌توانندجبهه را ترک کنند؟ فرموده بودند نه. و قاسم سلیمانی هم آمدند برایمان سخنرانی کردند. جایتان خالی که ببینید یک لشکر ریختند سر قاسم سلیمانی و سر و صورت ایشان را می‌بوسیدند و ظهر قاسم سلیمانی برای ناهار آمدند گردان ما، با هم نشستیم و ناهار خوردیم.

مادرم! زمانه، زمانه امام حسین (ع) است و ما باید یاوران امام حسین (ع) باشیم و اطاعت از امر رهبری کنیم.

18 سال پیش شما بودم

حدود 18 سال پیش شما بودم حالا چه اشکال دارد چند ماهی جبهه باشم و حسین زمان را یاری کنم. شما که دلتان نمی‌خواهد امام تنها بماند و همچنین دلتان نمی‌خواهد که ما همانند کوفیان عمل کنیم. اگر شما بخواهید جوش بزنید و غصه بخورید، خانواده‌های شهدا باید چه کار کنند که برای همیشه بچه‌ها از پیششان رفته‌اند. بالاخره این چند ماه هم می‌گذرد و ان‌شاالله با سربلندی و افتخار و پیروزی صد درصد به خانه برمی‌گردیم.

می رویم سـرنوشت جنگ را مشخص کنیم

ما هنگامی که به جبهه آمدیم، گفتیم می‌رویم سـرنوشت جنگ را مشخص کنیم. ان‌شاالله به زودی زود مشخص می‌شود. خواهش می‌کنم که به هیچ وجه به شایعات توجه نکنید.نامه‌های شما به ترتیب به دستم رسیده و می‌رسد و آدرس را هم فهمیدم و موقعیتشان را فهمیدم. همه را سلام برسانید.

به گزارش دفاع پرس، شهید مهران مهاجری فرزند صمدالله در سال 1346 در کرمان متولد شد و ابن شهید عزیز در سال 1365 آسمانی شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار