مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد؛

لزوم تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در دیدار با مدیر ارشد وزارت دفاع در استان گفت: باید مقام شامخ پیشکسوتان دفاع مقدس مورد تکریم واقع شده و فداکاری‌های آنان ارج نهاده شود.
کد خبر: ۲۳۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 15April 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با مدیر کل بازنشستگی و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار علی واحد ضمن تبریک انتصاب شهروز جهانبخش به عنوان مدیر کل ارشد وزارت دفاع در استان اردبیل، با اشاره به اینکه قبول مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عین عبادت و نیز توفیق و تکلیف شرعی سنگینی است، گفت: همکاری های دو طرفه می تواند در زمینه های فرهنگی و حفظ ارزش های دفاع مقدس و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت ارزشمند آنان مؤثر باشد و بایستی همکاری های خود را بیش از پیش گسترش دهیم.

در این دیدار شهروز جهانبخش مدیر کل بازنشستگی و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و مدیر کل ارشد وزارت دفاع در استان اردبیل نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری های فرهنگی دو نهاد در خصوص اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تکریم بازنشستگان پیشکسوت دفاع مقدس، بر ادامه هرچه بیشتر و بهتر این گونه همکاری های دوجانبه تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار