عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم:

نام امام خمینی(ره) در ۷۰ هزار وصیت‌نامه شهید وجود دارد

سردار علیزاده گفت: بنیاد شهید وصیت‌نامه ۷۰ هزار شهید با فرهنگ‌های گوناگون را مورد بررسی قرار داده است که در هر کدام از وصیت‌نامه‌ها حداقل دو بار نام امام خمینی(ره) وجود دارد.
کد خبر: ۲۳۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ - 15April 2017
نام امام خمینی(ره) در ۷۰ هزار وصیت‌نامه شهید وجود داردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار علی‌اکبر علیزاده عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم در یادواره 49 شهید جاویدالاثر مدافع حرم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «بالاتر از هر نیکی، نیکی دیگری است تا آنجا که مرد در راه خدا به شهادت برسد، دیگر بالاتر از آن نیکی وجود ندارد».

وی افزود: همه افراد تلاش می‌کنند تا رضایت خداوند را به دست بیاورند و آن چیزی که از رفتار شهدا برداشت‌شده شهادت در اوج بندگی است.

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم تصریح کرد: در برخی از محافل آن‌چنان از شهدا صحبت می‌شود که مقام شهادت را دست‌نیافتنی می‌دانند اما چنین نیست، همچنین از وصیت‌نامه شهدا پیداست که شهدا برای خالص کردن اعمال خود تلاش و کوشش بسیاری می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از امام(ره) پیروی می‌کردند، عنوان کرد:‌ بنیاد شهید وصیت‌نامه 70 هزار شهید با فرهنگ‌های گوناگون را مورد بررسی قرار داده است که در هر کدام از وصیت‌نامه‌ها حداقل دو بار نام امام(ره) موجود است که توصیه کرده‌اند نگذارید پیام امام(ره) به روی زمین بماند.

علیزاده بیان کرد: شهدا ارتباط خود را بدون ریا به خداوند نزدیک می‌کردند، بنابراین باید در جستجوی خداوند باشید تا بتوانید شهید شوید.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار