فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد؛

صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز همزمان با سالروز این عملیات

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از صعود بیش از 20 هزار نفر به ارتفاعات بازی‌دراز همزمان با سالروز این عملیات غرورآفرین خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای زائران این سفر معنوی فراهم شده است.
کد خبر: ۲۳۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ - 16April 2017
صعود بیش از 20 هزارنفر به ارتفاعات بازی‌دراز همزمان با سالروز این عملیات غرورآفرینبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، به دلاوری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی هوانیروز کرمانشاه در عملیات ظفرمند هشت روزه بازی‌دراز اشاره کرد و اظهار داشت: متجاوزان رژیم بعثی در ارتفاعات بازی‌دراز با تحمل هزاران کشته، صدها اسیر، انهدام تانک‌ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب‌نشینی شدند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه عملیات بازی‌دراز را یکی از عملیات‌های غرورآفرین دفاع مقدس دانست و گفت: صعود به ارتفاعات بازی‌دراز یک مانور فرهنگی بزرگ در حوزه تقویم راهیان نور و دفاع مقدس است.

وی از صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: بیش از 20 هزار نفر به ارتفاعات بازی‌دراز در استان همزمان با سالروز این عملیات غرورآفرین صعود می‌کنند.

ریحانی به فراهم بودن تمهیدات لازم برای صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز اشاره و بیان کرد: تمهیدات لازم برای اسکان، تغذیه و صعود بسیجیان، راهیان‌نور و اقشار مختلف مردم به ارتفاعات بازی‌دراز فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته این مسؤول، اسکان مسافران، ارائه خدمات رفاهی، فضاسازی مسیر صعود به ارتفاعات بازی‌ دراز، کمیته بهداشت راهیان نور و مجموعه امداد و نجات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله اقداماتی است که برای زائران این سفر معنوی در نظر گرفته شده است.

ریحانی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای زائران در نظر گرفته شده، این است که فرماندهان دوران دفاع مقدس در این سفر سخنرانی کرده و راویان جنگ تحمیلی نیز به روایتگری از رشادت‌‌های جنگ تحمیلی می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار