تشییع پیکر مطهر شهدای ارتش و سپاه

در ذیل مروری داریم بر رویدادهای مهم 26 فرودین‌ماه سال‌های 60، 61 و 63 که در تاریخ دفاع مقدس استان کرمان ثبت شده است.
کد خبر: ۲۳۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 16April 2017
تشییع پیکر مطهر به گزارش دفاع پرس از کرمان، رویداد های مهم 26 فرودین ماه سالهای 60 ، 61 و63 که در تاریخ دفاع مقدس استان کرمان ثبت شده است، را با هم مرور می کنیم:
26 فرودین سال 1360

فردا پیکر یک شهید در کرمان تشییع می شود.

مرکز آموزش 05 کرمان اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه حق اینک در سنگر مبارزه، یارانی دیگر را به تاریخ مبارزه حق علیه باطل تقدیم می کند.

تکاور شهید" سید محمود نوابی" از نیروی دریایی که در راه حق و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامیمان، از هستی چشم پوشید و در جبهه آبادان به خیل شهیدان صدر اسلام پیوست.

به همین مناسبت فردا ساعت 8:30صبح پیکر پاک این شهید از مسجد جانبازان اسلام بطرف مسجد جامع تشییع می شود.

26 فرودین سال 61

گرامیداشت سالگرد شهادت جمعی از پاسداران اسلام

در رابطه با سالگرد شهادت 12 تن از پاسداران اسلام از سوی سپاه کرمان وخانواده شهدا اطلاعیه ای به این شرح منتشر شد.

یکسال از شهادت پرافتخار پویندگان فلاح و رهروان اولیاء الهی و مجاهدان فی سبیل الله گذشت.

مجاهدانی که با شهادت خود حقانیت راه سپاهیان اسلام را گواهی دادند. آنها رفتند و مسئولیت خطیر خود را بر دوش ما نهادند. آنها راه حسین گونه بودن را دنبال کردند.

به مناسبت سالروز شهادت 12 تن از برادران پاسدار "مجید انجم شعاع"، "احمد فتحی"، "مسعود کمالی"، "عبدالمهدی تیکدری"، "اکبر سلطانی"، "علی رمضانی"، "حسن شکاری"، "علی اسدی"، "محمود کاظمی"، "احمد یار سروری"، "جبار سیدی "و"جواد محسنی" که در شهر مهاباد بدرجه رفیع شهادت رسیده اند وهمچنین چهلمین روز شهادت پاسدار شهید "منصور شاه محمدی" عصر امروز از ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر بر مزار پاکشان مراسمی برگزار می شود.

26 فرودین سال 63

تشییع پیکرهای مطهر دوسرباز اسلام در سراسیاب فرسنگی و راور

پیش از ظهر امروز طی مراسمی پیکر پاک و مطهر "گروهبان یکم شهید محمدرضا احمدی پور" که در مصاف با دشمنان بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، بر دوش مردم حزب الله و شهیدپرور سراسیاب فرسنگی تشییع شد.

در این مراسم که روحانیون خانواده های محترم شهداء فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی واقشار مردم خداجوی شرکت داشتند. شرکت کنندگان ضمن دادن شعار آمادگی خود را جهت حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل اعلام داشتند. آنگاه پیکر پاک شهید به گلزار شهداء سراسیاب انتقال و در جایگاه ابدیش بخاک سپرده شد.

همچنین روز گذشته طی مراسمی پیکر مطهر پاسدار اسلام شهید "هدایت جعفری" بر دوش مردم حزب الله و همیشه در صحنه راور از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بخش تا گلزار شهدای راور تشییع و سپس در جایگاه ابدی‌اش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار