به همت اتحاديه انجمن‌های اسلامي؛

طرح تقدیر از مادران شهدای دانش آموز در «ديّر» برگزار شد

به همت اتحاديه انجمن‌ها اسلامي شهرستان «دیر» و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از 12 مادر شهيد دانش آموز تقدير شد.
کد خبر: ۲۳۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ - 15April 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، به همت اتحاديه انجمن‌ها اسلامي شهرستان «دیر» از 12 مادر شهيد دانش آموز این شهرستان تقدير شد.

«احمد عبدالله زاده» مدير آموزش و پرورش شهرستان «ديّر» در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و مخصوصا مادران شهدا که اسوه‌های صبر و پایداری هستند، برای ما یک افتخار و فرصتی مغتنم محسوب می‌شود و بنابراین ما باید همواره ادامه دهنده و رهرو راه شهدای خود باشیم تا همچنان در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برداریم.

وی گفت: همه ما بخصوص دانش آموزان، مدیون ایثارگری شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس باشند که افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف به واسطه خون پاک آنها است.

عبدالله زاده با اشاره به ویژگی های الگویی شهدا و ضرورت الگوپذیری دانش آموزان از آن‌ها تصریح کرد: شهدای دانش آموز در عرصه ی جبهه های نبرد نقش بسزایی داشتند و الگویی خوبی برای دانش آموزان نسل امروز و آینده هستند تا آن‌ها هم در این دوران جدید درعرصه ی جبهه جنگ نرم و کارهای فرهنگی خود را همانند شهدا تقویت کنند.

«اسماعیل مختارزاده» معاون پرورشي و تربيت بدني انجمن اسلامی دير نیز در ادامه با اشاره به اينكه شهدا و خانواده‌ آن‌ها ارزش‌های جامعه و نظام هستند، اظهار داشت: شهدا آبروی نظام و مادران شهدا ذخائر با نعمت نظام و انقلاب هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و تکریم از این عزیزان را باید سرلوحه خود قرار دهیم.

گفتنی است در این دیدارها با اهدا لوح سپاس از طرف اتحاديه انجمن‌های اسلامی از مقام شامخ شهدا و مادران آنان تقدیر شد.

اجرا شدن طرح ديدار از مادران شهداي دانش آموز (مادران آسماني ) در ديّر 

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها