بازدید 220 هزار نفر از زیارتگاه‎ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از بازدید قریب 220 هزار نفری از زیارتگاه‎ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ - 15April 2017
بازدید 220 هزار نفر از زیارتگاه‎ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «علی یوسفی‌راد» مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه، با بیان اینکه فروردین ماه سال گذشته حدود 150 هزار نفر از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کردند، اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون این آمار به قریب 220 هزار نفر رسیده که با توجه به تعداد روزهای باقیمانده تا پایان فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود این تعداد بیشتر هم بشود.

یوسفی‌راد افزود: در فروردین ماه امسال شاهد رشد چشمگیر بازدید هموطنانمان از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان بوده‌ایم.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: نوروز امسال نزدیک به سه هزار نفر از مردم استان کرمانشاه چه به صورت کاروانی و چه به صورت خودجوش و با خودروهای شخصی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده‌اند.

یوسفی‌راد در ادامه از حضور خادمان و راویان در زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی به عنوان یکی از نقاط عطف نوروز امسال یاد کرد و افزود: راویان در تمامی مناطق عملیاتی استان به روایتگری در مورد اتفاقات رخ داده در جریان سال‌های دفاع مقدس پرداختند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی به منظور افزایش سطح خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان از موضوعات قالب ذکر در نوروز امسال بود که یوسفی‌راد به آنها اشاره کرد.

وی افزود: یادمان‌های مرصاد و بازی‌دراز پربازدیدکننده‌ترین یادمان‌های استان کرمانشاه در نوروز امسال بودند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه سال راهیان نور از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه سال بعد ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون 830 هزار نفر از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند که امید است این آمار تا پایان فروردین ماه امسال به 900 هزار نفر برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار