امیر حیدری خبر داد؛

ایجاد 4 خط تولید در حوزه دفاعی/ اهتمام بر اقتصاد مقاومتی و تولید در نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو در راستای تحقق مطالبات فرمانده معظم کل قوا، بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال‌زایی اهتمام لازم دارد، گفت: در این رابطه ایجاد 4 خط تولیدی در حوزه دفاعی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ - 15April 2017
ایجاد 4 خط تولید در حوزه دفاعی/ اهتمام بر اقتصاد مقاومتی و تولید در نزاجابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خط تولید کیف‌های «خود امدادی» و «دگرامدادی» که در آمادگاه 501 نزاجا صورت گرفت، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی 29 فروردین را روز ارتش قرار دادند و از این حیث می‌توان گفت این روز در واقع روز تولد ارتش است، زیرا ارتش از این تاریخ به ارتشی اسلامی و در خدمت ملت مسلمان قرار گرفت.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای توان دفاعی برابر با نیازهای عملیاتی تصریح کرد: براین اساس فعالیت‌هایی را در راستای توان تحرک و توسعه تولید در سطح نیرو انجام داده‌ایم تا با فرماندهی معظم کل قوا تجدید میثاقی کرده باشیم.

امیر حیدری با تاکید بر اهمیت ولایت پذیری در سطح نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی باید به نیرویی که مظهر ولایت باشد، تبدیل شود، به طوری که ولایتمداری در این نیرو به چشم بیاید و تمامی جهت گیری‌ها باید در راستای منویات و رهنمودهای ولی فقیه باشد.

وی با بیان اینکه امسال بر دو موضوع تمرکز نموده‌ایم، گفت: در وهله نخست بر تحرک و کارآمدی نیروها برابر نیاز عملیاتی و در بخش دوم بر روی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تمرکز کرده‌ایم، و با افتخار عرض می‌کنم اولین نیرویی هستیم که چهار خط تولید را در حوزه دفاعی و نظامی راه اندازی می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت تولید و ایجاد اشتغال زایی در سطح کشور این کار را همچون یک فریضه دینی واجب دانست و افزود: اگر هر دستگاهی با توجه به میزان ظرفیت‌های خود به امر توسعه تولید و اشتغال زایی توجه کند، می‌توانیم در حوزه اقتصادی نیز جلوی دشمنان بایستیم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار