اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان گلستان برگزار شد + تصاویر

اولین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد در استان گلستان با حضور اعضای ستاد، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ - 16April 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، اولین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر به ریاست «علی اصغر طهماسبی» معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، فرمانداران شهرستان‌ها، مدیران اجرایی ادارات استان و به دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، صبح شنبه 26 فروردین ماه، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

سرهنگ «عباس حسن نیا» ضمن گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی و نیز گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد حماسه سوم خرداد (آزادی خرمشهر)، به تشریح عملیات «بیت المقدس» پرداخت و افزود: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است به‌طوری که کارشناسان، دوران دفاع مقدس را به دو مقطع تقسیم کرده اند؛ مقطع اول از ابتدای جنگ تا آزادسازی خرمشهر و مقطع دوم از آزادسازی خرمشهر تا پایان جنگ.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و افزود: سال گذشته در راستای اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان، اقدامات گسترده‌ای در حوزه دفاع مقدس از جمله چاپ کتاب انجام شد و ان شاء الله این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مراسمات گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از دوم الی پنجم خرداد برگزار خواهد شد و امسال تلاش خواهیم کرد که در این ایام از ده عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس که توسط این اداره کل تهیه و به چاپ رسیده است، رونمایی شود.

سرهنگ حسن نیا از تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی استان خواست تا همکاری لازم را بر طبق دستورالعمل ارسالی با دبیرخانه ستاد بزرگداشت سوم خرداد، داشته باشند.

در پایان علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام، گفت: با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری، همه ارگان ها و نهادهای استان موظف هستند در راستای تحقق شعار امسال تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی در پایان همکاری همه فرمانداران، مسئولین و نهادهای اجرایی استان را در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ها و برنامه های این ایام، خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها