مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی نیروهای مسلح در گفتگو با دفاع پرس؛

امپراطوری رسانه‌ای ابرقدرت‌ها به دنبال شوک فرهنگی در کشورهای مقاومت است

سردار غیاثی راد با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای ابر قدرت ها مانند یک مار زنگی است که ابتدا طعمه خود را می ترساند و وقتی که طعمه از ترس سکته کرد او را می بلعد، گفت: آن ها به دنبال این هستند که یک شوک فرهنگی را به کشورهایی که در حال دفاع از جان و مال و ناموس شان هستند وارد کنند.
کد خبر: ۲۳۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 15April 2017
امپراطوری رسانه‌ای ابرقدرت‌ها به دنبال شوک فرهنگی در کشور های حامی مقاومت هستندسردار غیاثی راد مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی نیروهای مسلح شامگاه جمعه (25 فروردین) در حاشیه یادوراه شهدای مدافع حرم شرق تهران در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به جنگ روانی ابرقدرت ها علیه جبهه مقاومت و مستضعفین جهان، اظهار داشت: ابرقدرت ها و مستکبران با اندیشه امام خمینی (ه)، انقلاب و اندیشه حمایت از مستضعفان مشکل دارند و شاید بتوان گفت که انقلاب اسلامی لیبرالیسم و کمونیسم را از حیزانتفاء انداخت که آن ها نیز برای مخالفت با این تفکر، جنگ را تحمیل کردند، بعد از آن هم جریان های دیگر سیاسی و حتی فتنه هایی که ایجاد کردند به نوعی در همان راستایی بود که جنگ را ایجاد کردند.

وی هشت سال دفاع مقدس را بزرگ ترین سند تاریخی جنگ روانی ابر قدرت ها علیه جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز امپراطوری و امیریالیسم خبری دنبال این نیست که حقیقت مستضعفین جهان را بیان کند و به نوعی از جان و مال و ناموس آن ها دفاع کند، بلکه به دنبال این است که هرچه ابر قدرت ها می گویند عمل کند، لذا ابر قدرت ها و امپراطوری خبری باید علیه ایران، مردم یمن و سوریه جو سازی کنند. چون خصلت آن ها این است.

سردار غیاثی راد با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای ابر قدرت ها مانند یک مار زنگی است که ابتدا طعمه خود را می ترساند و وقتی که طعمه از ترس سکته کرد او را می بلعد، خاطرنشان کرد: آن ها به دنبال این هستند که یک شوک فرهنگی را به کشورهایی که در حال دفاع از جان و مال و ناموس شان هستند وارد کنند.

وی افزود: ایران با کار مستشاری خود دنبال این است که مقابل این جنگ روانی و ایجاد ترس در میان مردم بایستد و از مستضعفین جهان و این مردمی که مورد ظلم قرار گرفتند دفاع کند. این تقابل لیبرالیسم با اسلام و تقابل کمونیسم با اسلام باعث شده است که اسرائیل و آمریکا به حربه های جنگ روانی از قبیل شایعه، ترس، فریب و وحشت روی آورند و به نوعی جهان را علیه ایران بسیج کند.

مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دقیقا و عمیقا در راه فرامین امام خمینی (ره) که هدف ایشان عدالت جهانی و کرامت انسانی بود و نیز استراتژی که ایشان استوار است پیش می روند و آن را ادامه خواهند داد و همانطور که امام خمینی (ره) پیروز شد اگر این راه ادامه پیدا کند استکبار شکست خواهد خورد.

سردار غیاثی راد با بیان اینکه امروزه بسیاری از مبارزین لبنانی و سوری روی قلبشان عکس امام خامنه ای (مدظله‌العالی) را نصب می کنند، افزود: ایشان بر دل های مستضعفین حکومت می کنند برای همین است که امپراطوری رسانه ای ابرقدرت ها، به این صورت علیه جبهه مقاومت سم پاشی می کند. ان شاء الله این راه ادامه خواهد داشت و استکبار شکست خواهد خورد، یزیدیان به زودی از بین می روند و حسینیان پیروز خواهند شد «ألَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیب».

سردار غیاثی راد تأکید کرد: سوریه در خط مقاومت قرار دارد و این مکاری و جنگ روانی که مستکبران به راه انداختند و همچنین تزریق «پول»، «زر»، «زور» و «تزویر»، خشتی از خشت های مقاومت را نخواهد شکست. این را از زبان شهدای مدافع حرم، شهدای حزب الله و دیگر شهیدان می شنویم.

مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت که همان پیروزی خون بر شمشیر است، حرف نهایی را خواهد زد. فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ عاشورا و فرهنگ عاشورا شکست ندارد، همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند که «چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم» لذا آینده مقاومت پیروزی خواهد بود، این وعده الهی و وعده قرآن است که می فرماید «إن الأرض یرثها عبادی الصالحون».

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه «اصلا داعش را چه کسانی بوجود آوردند؟» خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا رسما با سند اعتراف کرد که ما داعش را برای مقابله با جبهه مقاومت بوجود آوردیم.

سردار غیاثی راد با بیان اینکه ما آمریکا را در جنگ تجربه کردیم، افزود: ماهواره های آمریکا همواره به صدام در جنگ کمک می کردند و امروز نیز دیگر کشور ها به همین گونه به تکفیری ها کمک می کنند و قصد دارند جبهه مقاومت را بشکنند، متفکران و استراتژیست های اسرائیل می دانند باید چگونه استکبار و ظلم خود را به ملت های مستضعف جهان تحمیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار